28 Ocak 2013 Pazartesi

yeni haftayı keyifle başlatan görseller

bu yüzük kesinlikle benim olmalı!
 uyyy!!!


keçeden yapılmış kitap ayraçları..çok hoş fikir bence!


evde alternatif çam ağacı.kesinlikle çok hoş!

tarzını yidiğim :)

evde böyle bir köşem olsa tadından yenmez :)

bu saati çok sevdim

brokoliler daha önce bu kadar güzel görünmemişti gözüme :)


benim dişçim bunu taksa bilmem ne hissederdim :)



fotoğrafları facebooktan çeşitli sayfalardan buldum..seyri ne de hoş değil mi?

sevgiyle kalın.mutlu yeni bir hafta dilerim..

12 yorum:

  1. Son fotoğraftaki yeşil tonuna bayıldım !! Seni kedi delisi seni. :)) Ben kedilerden kaçacak delik ararım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de on kediyle bir arada yaşasam sesim çıkmaz :) ama evi,mobilyaları düşündüğümden bu fikirden uzaklaşıyorum tabii :)

      Sil
    2. ben kedilerden çok korkarım, sevmem de pek. 10 kedi ayaklarımın altında dolaşsa sanırım çığlık atmaktan ses tellerim yırtılır.. Aklımı kaçırabilirim yanıı o derece :))

      Sil
    3. çocukken kötü bir anın mı oldu kedilerle acaba canım ondan olabilir mi?:)
      çöp tenekesinden ani bir hamleyle çıkıp üstüme bile atlamışlıkları var ama seviyorum ben yine de feci şekilde :)

      Sil
    4. Yoo olmadı aslında belki oldu da ben anımsamıyorum ama genelde korkarım kediden köpekten kuştan :DD

      Sil
    5. ben de kuşun kanat çırpışından ürküyorum,kolay alışamıyorum,tepemde uçsun o sesi duyayım bir garip oluyorum ya:)
      köpek diyince ben küçükken iki kez köpek kovaladı beni ama yine de korkmuyorum nedense :) ama kaçışlarımı görsen gülmekten çatlardın yaa:)

      Sil
  2. Harika görseller. Çok beğendim hepsini, ben de beklerim, sevgiler :)
    http://edawedding.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Her biri ayrı güzelmiş canım, kedili yüzükler çok şirin gerçekten yaaa, bittim. Bu arada benim dişçim de o maskelerden taksa gülmekten dişlerimi yaptıramazdım heralde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastanın korkuları ve aklı dağılsın,biraz rahatlasın diye yapılan bir şey bu maskeler sanırsam ama benim asabım bozulabilir söz veremiyorum:)

      Sil
  4. Şu kedili yüzüklerden bulabilsek ne hoş olur :)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar