13 Ocak 2013 Pazar

sıcacık pazardan

pazar günlerini sevmem genelde ama bugün güzel..evde sıcacık koltuğuma gömülmüşüm,böğütlenli çayımı içiyorum..bir yandan star tv'deki eyvah düşüyorum'u izliyorum,bir yandan da mini notebookumla nette takılıyorum:)sevgili kocam da bilgisayarda maç yapıyor:)evde bir karnıbahar kokusu oh misss...akşama fırında pişiriciz kendisini..
tv'de zap yaparken show tv'de cennet mahallesi'ni görmeyeyim mi?şaka gibi ya hala oynatılıyor,gerçekten izleniyor mu acaba diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi ama oynatıldığına göre izleyeni var demekki..
neşeyle kalın,sıcacık bir pazar geçirin inşallah!!!:)










4 yorum:

  1. İçim açıldı ne hoş kareler çıkarıyosunnn
    seviyorum bu seçkilerini:)
    Mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol baharcım,ne mutlu bana o zaman:)
      mutlusundan süper bir pazar olsun inşallah!

      Sil
  2. ben de pek sevmezdim pazarları eskiden ama simdi cocuk olduktan sonra ayrı bir guzel geliyor:) cok guzel pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanla sevilen bir şey demekki pazar:)
      sevgiler ve mutlu pazarlar

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar