24 Ocak 2013 Perşembe

rutini kırasım var!!!

bazen bir rutinin içine hapsolduğumu hissediyorum..farklı şeyler yapıp,değişik yerler görmek istiyor ruhum...gezip dolaşasım,yiyip içesim var gezelim görelim tadında,diyar diyar :) ama şartlar şurtlar var, malum her şeyin bir zamanı da var..durup durup gezemiyoruz ne yazıkki,çalışmak da lazım malum..ruhumu eğlendirmeye,oyalamaya devam edeyim en iyisi...ve diliyorum ki en yakın zamanlardan birinde seyehat yolu gözüksün bize,kısacık da olsa..lütfennn..!!!


kendimi tıpkı bu baloncu gibi hissediyorum :)


4 yorum:

  1. Benim sadece kırasım değil, ağzını yüzünü dağıtasım var. Bu karikatürü de yakın zamanda görüp nasılda özdeşleştirmiştim kendimle :)
    Ama olacak, bir gün, hayaller gerçek olmak için var.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de böyle olumlu düşünmek istiyorum,hayaller gerçek olması için varlar...
      şu aralar aynı hissiyata sahip olduğumuzdan olsa gerek o baloncuda ben de kendimi gördüm :)
      sevgiler çok!

      Sil
    2. inanın olumlu düşünmezsek yol alacak gücümüz de kalmıyor, her umudun gerçeğe dönüşmesi dileğiyle, sevgiler.

      Sil
    3. güzel söylem...amin amin amin diyorum içimden..sevgiler çok çok!

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar