18 Nisan 2013 Perşembe

baby style

öyle cici ve farklı ürünler üretiliyor ki artık bebişler tarz tarz ortalıklarda salınıyorlar.çocuk sahibi olmanın en eğlenceli kısımlarından biri bu olsa gerek : çocuğu kafana ve hayal dünyana göre giydirmek :)
çocuklarını alalade,özensiz bir şekilde giydirenleri görüyorum ve üzülüyorum.imkanları var fakat kombin yeteneği yok.ben kesin en az kendi kombinime kafa yorduğum kadar bebeğiminkine de yorarım kafayı, kesin:)








*papyonlarla farklı kombinasyonları sağlamak mümkün.hatta evde bile yapılabilir bu papyonlar*

*melek kanatlarını çok sevmişimdir.miniklerin ayağına da pek yakışır.tatlılığa bakar mısınız ya :)*



*işte bu veledin tarzına hayran kaldım*







7 yorum:

  1. heh he hepsi çok cici :)

    YanıtlaSil
  2. bende babayla takım giyinen sıpaya bayıldım.. benim de olsun artık ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne-kız,baba-oğul bi örnek giyinmek cici duruyor,pek seviyorum :)
      allah gönlüne göre versin o zaman :)

      Sil
  3. Eylül canım 3. resimde ki o atkılı şapkalı erkek bebek var ya bayıldım :) Allah gönlüne göre versin bir bebiş sana, banada diyeceğim de ortada eş adayı bile olmadığından :) Az daha zaman var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok cool di mi ?:)
      amin amin diyorum kocaman:)
      sana da o zaman önce hayırlı ve gönlüne göre bir eş dilerim ,sonra da bebiş :)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar