27 Mart 2014 Perşembe

21.hafta


Git gide büyüyoruz,"Hey,ben de burdayım!" demeye başladı iyice bizimki:)
Sürekli tepiniyor içimde daha minicik olduğu halde.Özellikle ben yemek yedikten sonra bildiğin coşuyor da coşuyor:)
Konuşuyorum sürekli onunla.Bak diyorum çıkınca böyle böyle yapmayacaksın,uslu duracaksın,anlaştık mı dostum diyorum :)

Rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar versin inşallah.
Her aşaması ayrı güzel hamileliğin.Gece yatarken sıkıntı oluyor, e o kadar da olsun:)Düzgün yatmayı beceremiyorum yahu!:)Sol tarafa yatmak en sağlıklısıymış,ben dakika başı dönüp duruyorum ama bakalım nasıl olacak göbiş iyice büyüdükten sonra,uyuşup kalırım yatamam herhalde diye düşünüyorum :)

İş yerinde elbet ki zorlanıyorum.İstiyorum ki evde malak gibi takılayım,bebeğime bir şeyler yapıp durayım amma çalışmak da lazım işte malum.İşe de pek odaklanamıyor ki insan!Aklımda sürekli fikirler uçuşuyor,şunu mu yapsam şöyle mi yapsam şunu mu alsam vs. vs... Bu uçuşan fikirlerle çocuğun birinci yaşının kutlamasına kadar gittim,o derece yani :)

Yarın doktor kontrolümüz var.Bakalım ne kadar büyümüş,keyfi yerinde mi canlı bağlantı yapacağımız oğluşumuzlu,heyecanlı ve mutluyum :)

Sağlıcakla kalın,keyfiniz bol olsun inşallah.
Öperiz miniğimle sizi :)



15 yorum:

  1. Maşallah size :)
    Acikcasi göbek büyüdükten sonra uyumak daha zor oluyor, ben bir tek son bir iki hafta rahat uyumustum, herhalde bedenim su anki tempoya hazirlaniyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bolca uyku stoklayım diyorum ama olmuyor,dün gece belim kasıklarım falan çok ağrıyordu mesela,uyuyamadım döne döne.Tam bir macera yahu ama tatlı macera :):)

      Sil
  2. Eylül'cüm muhteşem gözüküyorsunuz ikiniz de. Sağlıkla birbirinize kavuşmanızı dilerim.

    Sevgiler,
    Fulya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum,amin inşallah diyorum ve kocaman da öpüyorum :)

      Sil
  3. maşallah canım allah güle güle büyütmeyi nasip etsin inşallah.. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Oyy göbişimiz çıkmış :) Güzel anne Eylül :) Hamileliğin keyfini iyice çıkarabilsen keşke evde olup, ama dediğin gibi çalışmakta gerekiyor, mecbur.. Sağlıcakla gelsin bebiş.. Seni de oğluşunu da öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an için umduğumdan fazla çıktı,sadece göbiş var ama,tüm kilo oraya gidiyor sanki:)
      Biz de seni öptük canım;);)

      Sil
  5. canım benım ben bıle heyecanlandım ay ne tatlısınız maşşalah sıze*-*

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin bloguna, seni merak etmiştim. Güzel haberlerini almak çok hoşuma gitti, desene yolu yarıladın Eylül :) Ban hamile kalana kadar sadece yüzüstü uyuyabiliyordum, ama yavaş yavaş sol yana yatmaya alıştırdım kendimi, hala da sola yatar uyurum, insan değişiyor hiç merak etme... olumlu düşüncelerine dikkat et, sağlığını koru, herşey yolunda gidecek merak etme :) Sevgiler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahat rahat vakit bulup giremiyorum ki malesef,işten gelince yorgunluk oluyor,ev işi vs. derken pilim bitiyor:)
      Ah ben de alışabilsem soluma dönüp uyumaya şahane olacak :) Olumlu düşünmek şart,başka türlü zor :) Çok sağol,öpüyorum.

      Sil
  7. zaman ne çabuk geçiyor canım, sağlıkla gelsin her anın tadını çıkar
    bol bol uyu son aylarda uyumak işkence oluyor koca göbekle :)

    YanıtlaSil
  8. Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin.Bol bol tadını çıkar,enerji depola çünkü doğumdan sonra çok ihtiyacı oluyor insanın.Zor ama keyifli günleri seni bekliyor benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
  9. e bebek geldi yaz artık, sonra pişman olma yazmadığına... günler çabuk geçip unutuluyor ;)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar