1 Mart 2014 Cumartesi

Veeeee cinsiyetimiz belli olduuuuu!!!!! :)

Dün itibari ile oğluşumuzun olacağını öğrendik:)
Babamız erkek hissettiği için pek şaşırmadı lakin ben epey şaşırdım,tatlı bir şaşkınlıktı tabi:)Doktora da sordum emin misiniz onun şey olduğuna,parmak ya da kordon felan olmasın o sakın?:)
Taa evlenmeden önce bile ilk çocuğumun kız olacağını hissetmişimdir,his işte tabi,şaşkınlık da ordan kaynaklandı ilk başta erkek olduğunu öğrenince,sonra hemen adapte oldum oğluşuma tabiki :)
Babamız da videoya çekiyordu bebişin ekrandaki görüntüsünü bu arada.
Hoş ve heyecanlı anlar yaşadık velhasıl.Allah isteyen herkese hayırlı,güzel evlatlar versin inşallah!

Bizden şimdilik bu kadar!
Araştırmam gereken bir sürü şey var artık.En başta da cici,farklı erkek kıyafetleri nerden bulunur?:)
Değişik bereler,aksesuarlar bulursam ananesine ördürtmeyi de planlıyorum,malum ağustosta doğacak Allah izin verirse ve en tatlı zamanları kış mevsimine denk gelecek.Şimdiden kreasyon tasarlıyorum aklımda:)
Sizin önereceğiniz güzel markalar,fikirler varsa yazın lütfen,inanın çok işime yarar:)


 Keşke binalara hapsolmaktansa çimlerde çalışsak değil mi nasıl da güzel olurdu.


Adana'da geçen haftadan bu kareler.Bahardan öte yaz gibiydi hava,müthiş sıcaktı.

Bu da sinsice bütün seksiliği ile poz veren kedi:)Seviyorum len sizi!

Allah'ım ne zaman çiçekçi görsem içim açılıyor,tüm çiçekleri satın alasım geliyor.İyi ki var çiçekler!

Vitamin depolama zamanı!Hem benim için hem de oğluşum için şart,malum:)

Yaz meyvelerini nasıl da özlemişim.Yaz gelsin lütfeeeennnn!!!Karpuz yemek istiyorum kana kana bir de :)


İnstagram : eylullulye 

29 yorum:

  1. canım eylülüm ya cok sevıdnım erkek yegınımız sayılır artık rabbım kıcagna almak nasıp etsın ve ısım lazım ona once *-* cok fıyakalı bıe ısım *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.
      Şimdilik ismini Çınar koymayı düşünüyoruz,o isme içimiz çok ısındı nedense ama bakalım zamanla değişir mi bilemem :)
      Öperim.

      Sil
  2. Emin misiniz yaa? Bende de hep bir kızın olacakmış hissi vardı? Hoş ne önemi var tabii. Sağlıkla gelsin delikanlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor gayet emindi inan:)Ama bir ay sonra tekrar gitcem,tekrar göreyim o minik pipiyi o zaman tam inanacağım sanırsam :) Ama erkek annesi olma fikri de damarlarıma işledi yahu,garip bi mutluluk bastı içimi :)

      Sil
  3. tebrikler :)
    kız ,erkek nasıl gelirse gelsin sağlıkla keyifle kucağınıza almanızı diliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,pastanın kreması gibi bir şey zaten cinsiyet,önemli olan sağlıklı olması..:)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Allah sağlıkla kucagina almayi nasip etsin Eylul'um. Iki yil once blogta neler neler yazip konusuyoduk simdi bi oglun olcak zaman ne çabuk geçiyor çınar ismi cok güzelmiş bu arada :) kendine iyi bak. Oglusuna da :))
    Cok öpüyorum seniii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Özlem'im ah..Zaman gerçekten de su gibi akıp geçiyor,bazen adapte olmakta zorlanıyorum:)
      Biz de seni öpüyorum oğluşumla:)

      Sil
  5. Gözünüz aydın valla 2014 bebeklerinin çoğu erkek biliyor musun? Onca hamile arkadaşımdan sadece ikisi kız bekliyor... Sağlıkla doğsun, hayırlı evlat olsun, emekleriniz boş çıkmasın yeter canım. Fotoğraflara bayıldım, çok zevklisin. Bir de hala ayaklarını görebiliyorsun, zamanla göbüşün kapatacak o manzarayı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi evet göbişim daha minik,atağa geçmedi daha bakalım ne zaman tam belirecek;)
      Güzel temenniler için çok çok teşekkür ederim.Önemli olan onlar gerçekten de..Bana da herkes erkek dedi dedi çıktı sonunda,şaşırdım ben de;)

      Sil
  6. ayyy kendim erkek doğuracak gibi çok sevindim
    sağlıkla gelsin Çınar oğlan :)
    çok öptüm ikinizi de

    YanıtlaSil
  7. O fotoğrafların güzelliği, kedinin seksi bakışı :)
    Sağlıkla kucağına alman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  8. Canım bak ben ona gösterme meraktan ölsünler annenle baban demiştim dayanamamış göstermiş :) Hayırlı uğurlu sağlıklı olsun inşallahh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de hemen gösterdi,şaşıp kaldım:)
      Sağol canım :)

      Sil
  9. Çınar cok güzel bir isim bence, hem sen ne istiyorsan o olsun herkesin bir fikri oluyor. Oğuzalp de zor söyleniyor cok milliyetçi bilmem ne dediler, eee her isme bir bahane hazır :)
    Ay ben hayırlısıyla bir dogursam da rahatlasam :)

    Ben daha çok bebek kiyafeti aldim, yani pamuklu falan seyler, bizim 3-4 ay yaza gelecegi icin disarida giyilecek kiyafetlerden almadim ben henuz.
    Nimostylo blog var, onun oğlunun adi da Çınar, o kıyafete falan baya düşkün, instagram hesabinda da blogta da güzel şeyler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten herkes fikrini söylecek en son bizim dediğimiz olacak:)Çınar'ı da çok seviyoruz,büyük ihtimalle öyle olacak bakalım.
      Ben de yazlık az alıyorum,gerçi Adana'da kış kasım ayında anca başlar ama yine de olsun,daha fazla kışa yönelik alıyorum,stok olsun diye.
      Nimo'yu takip ediyorum zaten severek:)
      Hayırlısıyla doğurursun inşallah canım,sayılı günlerin kaldı maşallah.

      Sil
  10. tebrikler
    oğluşlar çok güzeldir
    oğlan annesi olmak çok süper
    Allah sonuna erdirsin sağlıkla
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim.
      Garip ve güzel hismiş daha şimdiden zaten :)

      Sil
  11. Saglikli mutlu bir oglusunuz olsun tebrik ederim .

    YanıtlaSil
  12. Ben bu haberi instagramdan çoktan aldım kiiii aldım kiiiii :) :)
    Canım benim hayırlı olsun tekrardan :) Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Eylül'üm :)
    Kıyafet konusunda ise, ablamın iki tane bıdık var biliyorsun :) genelde mothercare hastasıyız biz, oraya girince kendimi kaybediyorum özellikle ben herşeyi alasım geliyor ben bile :) Bir de indirimlerini takip edersen oohh yemede yanında yat! Çok güzel ürünleri var bir bak derim canım. Bir de kanz var gene ablamın favorilerden ;) Bir de benim ablam pimpiriklidir baya o yüzden sağlıklı ürünler olsun ister hep. Bu iki marka öyleymiş efenim :) :) Onun dışında C&A bir de Zara'nın ürünleri çok sağlıksızmış, kullandıkları kumaşlar falan baya kötüymüş sağlık bakımından ablam öyle diyor :))
    Benden bu kadar şimdilik :)
    Çok, çok öpüyorum canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mothercare benim de aklimda canim,bi firsat bulursam gidicem,olmadi netten de bakabilirim...Yigenlerinden edindigin tuyolari her zaman paylas lutfen hic yok demem;)C&A'ya bakayim diyordum,madem kalitesiz vazgectim:)Sagol Didem'cim operim coookk!

      Sil
  13. Eylül merhaba! Hayırlı uğurlu olsun. Oğluşunu sağlıkla kucağına almanı diliyorum. Bana da cinsiyeti öğrenene kadar herkes "kızın olacak" derdi. Ne kadar inanmışsam artık, ben de doktorum "erkek" dediğinde ciddi bi şaşkınlık yaşamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet yaşadığım o tatlı şaşkınlığı ben de unutamayacağım,ne kadar inandırmışsam artık kendimi kız olacağına,çok garip gelmişti ilk öğrenince :)
      Çok çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  14. canım sağlıkla gelsin, adına çok sevindim :)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar