11 Mart 2013 Pazartesi

imdat sivilcelerim var!!!

son zamanlarda cildimde sivilce sayısı arttı ve beni hiç bir zaman yalnız bırakmayan siyah noktalarım var.fiziki haritaya döndü suratım,ergenliğimde bu kadar sivilcem yoktu benim ya:)
bildiğiniz,evde uygulanan basit bir formülünüz var mı?mesela şunu sür iyi geliyor,şöyle yap geçiyor gibisinden..yapılan doğal uygulamaları daha çok seviyorum ve sağlıklı buluyorum.
bu arada cildim karma,t bölgem var.yeri geliyor kuru yeri geliyor yağlı,çileden çıkartıyor ben  :) varsa bir formülünüz paylaşın lütfen,sevindirirseniz şu garibi işte böyle bakarım size :)


16 yorum:

  1. eve gidince sivilcenin üstüne diş macunu sür, kuruduğunda yıka bir daha sür, yatmadan bir daha sürersin, bir kaç gün bunu uygula bakalım fark edecek misin? burundaki siyah noktalar içinde , kardeşim geçen bimden bi burun bandı almış dün akşam denedim baya iyiydi, beğendim. Burun bandını tavsiye ederim canım.BEnim de sivilcelerim azdı bu ara çenemde dudağımın üstünde maşallahları var yanee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yöntemi ben yatmadan yapıyordum,sivilcelere sürünce ve öyle yatınca gerçekten küçülüyor:)ama yok olmuyor malesef ben de,sadece küçülüyor :)
      hımm o burun bandına ben de bakacağım en kısa zamanda.
      ya benimde kronik bir şekilde aynı yerlerde çıkıp duruyor yauv :)

      Sil
  2. cildin tam benimkinden.önce şu linkteki maskeyi yap
    http://motherzi.blogspot.com/2013/01/yogurtlu-yuz-maskesi.html sonrasında güzelce bir buhar banyosu yap. en sonunda gül suyunu tonnik niyetine kullan hemen farkı göreceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm güzel bir yöntemmiş,kaydettim deneyeceğim teşekkür ederim :)
      yatmadan gül suyuyla cildimi siliyorum ama tek başına bir işe yaramıyor pek sanırım,bir de böyle deneyeceğim.

      Sil
  3. öyle mucizevi doğal formüller yok malesef, ya da ben bulamadım henüz :( senelerdir uğraşırım yediğime içtiğime dikkat etmeyi biraz bırakınca azıtıyorlar hemen.
    benim son olarak bulduğum formül şu. doğal değil malesef :)
    kükürtlü sabunla yüzümü yıkıyorum."dcl aha revitalizing lotion 15" diye bişey verdi doktor. gece yatmadan önce onu sürüyorum. sabah yine yüzümü yıkayıp yağsız güneş koryucu içerikli birşeyler sürüyorum. Bu bahsettiğim losyon epey iyi geliyor. Bolca yanma yapıyor ilk günler zamanla alışıyorsun. Epey iyi bir etkisi var, benim şu ana kadar denediğim en iyi ürün diyebilirim. Gündüz kesinlikle sürmemek gerekiyor bu arada. Dermokozmetik bir çözüm arıyorsan ben bir tek bunu buldum. Kremi sürmeyi bırakınca tekrar eski haline dönüyor sivilceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yediğime içtiğime dikkat etsem de etmesem de kronik bir şekilde geçmiyor benimkiler deli oluyorum:)
      kükürtlü sabunu duymuştum,doktor kuzenime vermişti.hakkaten geçirmişti,pürüzsüz olmuştu cildi.
      ah bu sivilceler ve siyah noktalar çok inatçılar çok :)

      Sil
  4. dove sabun iyi geliyor diyorlar cnm.

    YanıtlaSil
  5. haftada üç kez elma sirkesiyle yüzünü silmeni tavsiye ederim...siyah noktaları temizlediğini, sivilceleri de geçirdiğini ve cildini pırıl pırıl yaptığını göreceksin

    bir de siyah turp suyu da sivilceler için birebirdir...

    her iki uygulamada da cildinin yandığını ve sıcaklık hissi verdiğini hissedeceksin...panik olma :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm elma sirkesini deneyeceğim teşekkür ederim:)
      doğal şeyleri sürünce genelde yanma oluyor zaten,alışığım,denemediğim şey kalmadı da :)

      Sil
  6. varsa bi yontenmmmm bana da yazın ya aynı durumdan muzdaripim :):)):(((

    YanıtlaSil
  7. Benimde cildim çok kötü.Sivilcelerle başa çıkmak zor gerçekten.Ama ben genelde limonun üzerine bebek pudrası döküyorum maske yapıp sivilcelerime sürüyorum.İyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu da aklımın bir köşesinde kalsın,malum inatçı sivilceler geçmek bilmiyor,denemediğim yöntem kalmayacak yakında :)

      Sil
  8. cildini çok sıcak suyla yıkama, ve de çok çok soğuk, biraz makyajdan uzak dur, kafanı onlara takmamaya çalış ve mutlu ol sivilcelerin varsa hala gençsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajı sıfırladım,önceden de pek yaptığım söylenemezdi.kardeşim sürekli makyaj yapar ama cildi benden pürüzsüz:)
      hımm hala genç kısmı çok mutlu etti beni :)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar