6 Aralık 2012 Perşembe

yapılanlar yapılamayanlar listesi

her gün konuşurum kendimle,değişik bir şeyler yapmalıyım ne yapabilirim acaba diye.amaç bir nebze rutini kırabilmek,ruhu doyurup dinginleştirebilmek.
mesela puzzle yapmak var son zamanlarda aklımda.şöyle güzel görselli bir puzzle almak istiyorum,yapıp çerçeveletip asmak istiyorum.bakalım ne zaman alacağım ilk puzzle ımı :)
güzel,cici bir ajanda edinmek istiyorum.ben ajandaya planları,olacakları not düşmem..olmuşları not düşerim,o gün ne yapmışım ne etmişim farklı notlar alırım ki hatıra olarak kalsın diye.tez vakitte cici bir ajanda edinme zamanım geldi de geçiyor bence.
düzenli ve çok kitap okumak istiyorum mesela ama bir türlü gerçekleştiremiyorum.isteyip durursunuz da bir türlü yapamazsınız ya öyle hayallerden bu da benim için :)
sizin de var mı öyle hedefleriniz?her gün şunu şunu yapayım diyip de yaptıklarınız ya da yapamadıklarınız nelerdir mesela?söyleyin de kendimi yalnız hissetmeyeyim :)



19 yorum:

  1. Sürekli güncellenen yapacaklarım alacaklarım listelerim vardır :) Eksiklerimi yazarım yada aklıma iliginç bir fikir geldi ve o an malzeme vs eksiğim varsa onu yazarım arada içimi de dökerim ajandama :) Kara kaplısı vardır herkesin benim ki kırmızı kaplı :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzelmiş..farz oldu gidip en gıcırından en cicisinden bir ajanda alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de cok listem vardi ama artik liste yapacak bile zamanim yok sanirim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman bana da yetmiyor aslında can sıkıcı bir durum.
      daha geniş zamanlar olur o zaman diye temenni edelim napalım :)

      Sil
  4. puzzle iyi fikir :) şöyle kocaman uğraştırıca bişi aylar da sürse almak gerek.. bi aralar ben de bakmıştım ama öğrenci bütçemle o kadar para vermeye kıyamamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok büyüklerinden başlarsam bırakıp kaçarım diye korkuyorum o yüzden daha makul boydan başlıcam inşallah :)

      Sil
  5. Ben puzzle işlemini gerçekleştireli çok oluyor duvarım da duruyo :D ama ajanda kullanış amacını çok sevdim kuzum iyi fikirmiş, yapmalıyım/yız :) D&R al kuzum ajandayı eminim bulursun aradığını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. darısı bana inşallah puzzle da :)
      evet benim de aklıma ilk d&r geldi,şöyle cici bişi almak istiyorum bol bol anı saklamak istiyorum içinde :)

      Sil
    2. Kuzum senin twitter adresin var mı ?

      Sil
    3. yokum orda canım,tam ısınamadım oraya :)

      Sil
    4. Yaaaa aç kuzum ya :)

      Sil
  6. Ben daha çok görsele takıldım:) Ne harika bir fikir ya, ne kadar basit bir şey ama ne şık ne sevimli durmuş:)

    YanıtlaSil
  7. tabi ki yanlız değilsin :) benim mesela ezelden beri istediğim yoga yapmak, sonra yenilerde içime seramik kursu düştü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yogayı ben de oldum olası istiyorum ama bir türlü fırsat olmuyor :)

      Sil
  8. Yazıyı okurken sanki kendimden bahsediliyormuş gibi geldi inanın bende yapmak istiyorum ayrıca çok güzel bir fotoğraf makinesi almak ve güzel yerleri çekmek istiyorum.(eylülüm bu seninde çok istediklerinin arasında) çok güzel düşünceler ve bende en kısa zamanda yapacağım canım benim.öptüm çok yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayallerimizi hep birlikte gerçekleştirebilmek ümidiyle kuzucum :)
      bir yerden başlamak lazım di mi ? :)
      fotoğrafçı olacam ben en sonunda zaten :)

      Sil
    2. amin canım benim amin inş. en kısa zamanda. ayrıca ben eminim senden çok iyi bir fotoğrafçı olur zaten kuzum :)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar