5 Aralık 2012 Çarşamba

yağmur sonrası güneş keyfi

adana'da hava genelde böyledir.şakır şakır yağmur yağar,ertesi güne hiç bir şey olmamış gibi güneş açar..dün çok soğuktu ama bugün hava ılık.

orhan gencebay ile bir ömür adlı toplama albümü dinliyorum şu anda..daha tam ısınamadım,çok ilgimi çeken bir şey olmadı.duman 'gönül' ü söylemiş hoşuma gitti.'ya evde yoksan' çok sevdiğim bir şarkıdır,manga'nın söylediğini öğrenince seviniverdim ama hevesim kursağımda kaldı,umduğumu bulamadım.bu tarz albüm çalışmalarında alternatif seslerin yorumlarını genelde daha çok merak ediyorum.sürprizlerle karşılaşılabiliyor çünkü.mesela nilüfer'in rock müzisyenlerle yaptığı düetler çok iyiydi.her bir düet ayrı ayrı çok başarılıydı bana göre.

dünkü şahane gün batımından aşağıdaki kolajım.keşke fotoğraf makinem yanımda olsaydı diye iç geçirdim,telefonla ancak bu kadar çekebildim.görmeniz lazımdı,tupturuncuydu her yer!


aşağıda da nette gezinirken beğendiğim şeyleri toparladım,onlardan bir demet sunuyorum size :)


ne komik anı ama :)


benim de aklımda var böyle şeyler,çok eğlenceli oluyor :)

bir akvaryum alıp sünger bob'un bikini bottom kasabasını yapasım geldi :)



kedi aşkı hiç bitmeeeezzzz!!!

çok güzel düşünülmüş 

yaşanmaz mı burda?


keşke dedim bizim ülkemizde de bu tarz çalışmalar yapılsa..oraya buraya sürekli reklam asılacağına sanatsal faaliyetlere ve dokulara ağırlık verilebilir bence.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar