25 Aralık 2012 Salı

mim mim mim mimimimim :)

hep çok yoğun olduğumda,uzun uzun yazamayacağım zamanlarda alıyorum mimleri nedense:)bekletmek de istemiyorum hemen cevaplayıvermek istiyorum..
sevgili the world is "mine" beni mimlemiş yeni yılda neler istiyorum diye..aslında yeni gün,yeni yıl,yeni hafta benim için farketmiyor bazen.kafama bir şey koyduğumda bir anda miladım olabiliyor o gün..ama yeni yıl diyince de içim bir hevesleniyor,bir açılıyor sormayın gitsin.
uzunca madde madde şunu şunu istiyorum diye yazmayacağım.içimden bir sürü şey geçiveriyor.hafif rahatsız olduğum bir dönemimdeyim.sağlık diliyorum o yüzden en başta.sevdiklerimle hep birlikte olabileceğim mutlu,sağlıklı,huzurlu,hem sakin hem enerjik bir yıl istiyorum.daha sakin ve stressiz olmak istiyorum.şehir hayatında öyle zor ki bu biliyorum ama yine de istiyorum.her gün kafama yeni birşey koyayım ve yapayım istiyorum.belki minik tatlı bir velet de istiyor olabilirim içimden bir yerlerden bakalım kısmet :)piyano çalmayı öğrenmek istiyorum(bunu her sene istiyorum ama olmuyor:))sonra ne bilim daha fazla kitap okumak istiyorum,kendime ve sevdiklerime daha fazla vakit harcamak istiyorum..bir sürü yemek,tatlı vs. yapmayı öğrenmek istiyorum..velhasıl sevgili yeni yıldan bir sürü şey istiyorum.istiyorum öyleyse varım :)
tek tek şu kişiyi mimliyorum demek istemiyorum..isteyen yorum kısmına yeni yıldan isteklerini döşeyebilir:)sevgilerimi sunuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar