21 Aralık 2012 Cuma

ne kutusuydu ne kutusu oldu :)

bu kutu aslında kahve fincanı takımının kutusuydu.bana hediye geldi geçenlerde.ben de kahve içmeyen bir insanım ve evde bir sürü kahve fincanı takımım oldu hediye,napacağım onlarla bilemedim :)hepsinin kutusu böyle güzel olsa sorun yok tabii:)takılarımla başa çıkamıyorum,ayrı ayrı bir sürü kutudaydı takılarım..ben de bir kısmını buraya kategorize ettim.bunun dışında  üç-dört takı kutum daha var ama enazından bir kısmını toparlamış oldum :)

bu da kutunun kapalı hali

ve bu da çok sevdiğim mumluğum..öyle güzel oluyor ki ışık saçarken


öndeki mumluğumda kalp şekli var ve i love you yazıyor..bardak kırmızı olduğundan karanlıkta pek net görüntü elde edemedim.


6 yorum:

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar