5 Mart 2013 Salı

iyi ki varsın nostalji

sizi bilmem ama ben eski türk filmlerini izlemeye bayılıyorum.en büyük zevklerimden biri evde miskinlik yaparken tv'de yeşilçam'ın şahane bir filmine denk gelmek ve ilk defa izliyormuş gibi oturup sonuna kadar izlemek..şu anda bu sahne huzuru çağrıştırıyor bana.keşke diyorum evde olsaydım ve bir türk filmi bulup seyretseydim.evde olanınız varsa lütfen benim yerime yapın lütfen :)

hülya koçyiğit fotoğraflarını paylaşmamışım,sıra onda şimdi. 












ve bu şarkılar da çok iyi gider nostaljiyle







9 yorum:

  1. ne kadar duru bir güzelliği var. Zeki Müren'in sesi ise zaten harika...

    YanıtlaSil
  2. güzel olduğu gibi bi o kadarda asil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında hülya koçyiğit'i biraz sıradan bulurum ben,tip olarak yani.oyunculuğuna bir şey diyemem tabii :)

      Sil
  3. Çok güzel bir post olmuş :)
    Hülya Koçyiğit'i çok beğenirim, oyunculuğu veya güzelliğinden de öte kişilik olarak :)
    Şarkılar ise beni 60'lı, 70'li yıllara götürdü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:)
      zeki müren nasıl bir sanatçıdır ya,çok severim çok!

      Sil
  4. aynen eski türk filmleri hala benimde favorim....paylaşım için sağol cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sıkılmam hiç de sıkılmayacağım sanırsam :)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar