23 Şubat 2014 Pazar

16.hafta biterken

Yolu yarılamamıza az kaldı hayırlısıyla :) Önümüzdeki cuma doktor kontrolümüz var ve veledin canı isterse şayet cinsiyeti de belli olacak inşallah :) Gerek erkek çocuğuna olsun gerekse kız çocuğuna olsun çok cici,farklı şeyler görüyorum ve alamamak can sıkıcı oluyor,o yüzden cinsiyetin belli olmasını daha çok istiyorum :)
İştahım tam gaz yerinde,maşallah diyin:)Et dışında hemen her şeyi yiyorum.Et olarak da en tahammül edemediğim kebap.Sanırsam ömrüm boyunca kebap yiyemeyeceğim,o derece tiksiniyorum.Geçenlerde ilk fast foodumu yemiş bulundum,hamileyken hiç tüketmemiştim ta ki şu ana kadar!Nasıl da özlemişim.Bakınız aşağıda:)

Bu haftalarda giyim kuşam konusu biraz sıkıntı yaratıyor.Evde olsam neyse,geçiştiririm de işe gidince olay tam bir kabus olmaya başladı.Önceden olan hiç bir pantolonum doğal olarak olmuyor.Hamile pantolonları da henüz erken,o da olmuyor.Elbise aldım iki tane,onlar da sıkıntı yok,gayet rahat:)Kısır döngüye giriliyor azcık.Bir hafta önce olan bir hafta sonra olmamaya başlıyor.Ne yapacağımı şaşırdım.

***

Bolca film izlemeye çalışıyorum.Var olan,vücutta biriken strese iyi geliyor,bilhassa iş stresine!
Bu hafta "Bir Küçük Eylül Meselesi"ne gittik."Romantik filmmiş,bak çok güzelmiş"diye çektim götürdüm eşimi,sonunda da bir güzel ağladım:)
Tatile gidesim geldi fena halde,imrendim ada ortamını görünce.
Güzel ve çarpıcı filmdi vesselam.


Bir kaç fototucuk da instagramdan paylaşayım,posta noktayı koyayım.
Sağlıcakla,keyifle kalın!
İnstagramdan takip etmek isterseniz de kullancı ismim eylullulye


Böyle şeyleri de esirgememek lazım yavrucaktan :)



Bu hafta içi sabahları sahne genel olarak böyleydi:Sisler içinde!


Bu da benim kullanmaya kıyamadığım,süs olarak kullandığım minik kumbaram:)

7 yorum:

  1. Doğacak çocuğun için şimdiden sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim.
    Çok güzel kareler, kumbara da çok tatlıymış.

    YanıtlaSil
  2. Canım cpk pahalı kıyafetler alma. Senin son dönem yaza gelecek, su anda aldığın şeyleri giyemeyeceksin.
    Sanırım en uygun kıyafetler yine LCW'da. En azindan kaliteliler. Ben Ebru Maternity'den indirimli halinde LCW'dakinin iki katına bir sürü sey aldim, birinin kalibindan dolayi hemen sıkmaya başladı, birini bir kere yikadim sanki 10 senedir giyiyormusum gibi tuylendi rengi garip oldu.
    Bir de sen ince uzunsun, taytla tunik de güzel olur, pantalonlar olana kadar rahat edersin. Ben de popo da olduğu icin göbek önden, popo arkadan cikiyor pek hos olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik elbiselerle idare etmeye çalışıyorum canım,hamile elbisesi almadım,modeli bol olanlardan aldım,sonra da giyebileyim diye:)Hamile pantolonu olmuyor malum,pantolonlardan uzak duruyorum o yüzden.En rahatı elbise oluyor.Taytı hafta sonu tercih ediyorum,işe giderken giyemiyorum ne yazıkki.Aslında en rahatı tayt,tunik,bol bluzler...Ah ah dediğin gibi bir hafta bir haftaya uymuyor bakalım nasıl olacak :)

      Sil
  3. tatlım öncelikle hamilelik çok yakıştı sana:)kıyafet mevzu gercekten sinir bozucu ben sürekli etek ve elbise giymiştim yaza dogru rahatlarsın ama et yemeye çalış ikinci trimestr da bebeğin için şart bu balık yemeyi ihmal etme mutlaka ye haftada en az bir kere, süt içmeyi ihmal etmeki bebişimiz güzel kilo alsın az kalmış cinsiyetini öğrenmeye hadi bakalım tahmini mi kendime saklıyorum sağlıklı olsun öncelikle birde bol bol gez sinemaya git hamileliğin son zamanlarında ve bebiş doğunca pek mümkün olmuyor birde bolca uyu hatta beim içinde uyu:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar da doğru dedin ama ete süte nasıl alıştırıcam kendimi bilemiyorum:)Daha dikkatli olmam lazım doğru diyorsun.
      Cinsiyet tahminini çok merak ediyorum bakalım tutacak mı?;)
      Ah evet epey çok uyuyorum,şimdiden o konuda stok yapıyorum sanırsam,doyamıyorum uykuya :)

      Sil
  4. Acaba kız mı geliyor Eylül??? Yazdıkların bana kendi yaşadıklarımı hatırlatıyor, keyifle okuyorum. Herşeyin hayırlısı ve güzelini diliyorum senin için. Cinsiyet belli olunca mutlaka söyle olur mu? Bir de İstanbul'dan birşeyler istersen seve seve yardımcı olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm bilmem ki,içime doğan öyle ama kısmet tabi belli olmaz :)
      Cinsiyet bi belli olsun söylerim tabii hemen :)
      Canım çok teşekkür ediyorum yardım teklifin için de,içimin gittiği,buralarda bulamadığım mühim bir şey olursa seve seve yardımını isterim :):)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar