15 Şubat 2014 Cumartesi

selam!


Blogumu aksatmak istemediğimden kısa bir post yayınlayayım dedim.
Ah instagram ah!Tembelleştirdin bizi iyice yahu :)

15.haftayı da doldurduk çok şükür.Göbişten çok saçlarımdaki beyazlar daha bir belli ediyor hamile olduğumu:)Göbiş de yavaştan yavaştan eşlik etmeye başlıyor.Özellikle yemek yedikten sonra bildiğin 7 aylık hamile gibi oluyorum:)İştahım da gayet iyi,özellikle son bir haftadır epey yumuluyorum yiyeceklere.Çok çabuk acıkıyorum,iş yerinde biraz sıkıntı oluyor bu durum,malum her an bir şey yiyecek durumda olamıyorum,ufak tefek şeylerle geçiştirmeye çalışıyorum şimdilik.


Kısırı çok severdim,hamileyken daha bir sevmeye başladım.İki güne bir canım çekiyor kısır,bi de acı yemeyi çok seviyorum,bolca süs biberi-acı turşu indiriyorum mideye:)Önceden de yerdim ama hamileliğim boyunca acı aşkım arttı resmen.Acılı şalgam içmeye de bayılıyorum!:)


Yediğimi içtiğimi bırakıp biraz da izlediklerimden bahsedeyim :)
Şu animasyon filmleri çocuklardan çok yetişkinler için sanki,nasıl mutlu oluyorum izlerken.Su gibi akıyor,hiç sıkmıyor,ağızda bıraktığı tat da çok güzel oluyor.Çok sevdim Karlar Ülkesi'ni.


Sinemada gitmeyi planlamıştım ama kısmet olmamıştı.Demin izledik eşimle.Çağan Irmak yapar da güzel olmaz mı hiç.Biliyordum ki ben böylesine güzel ve derin bir film olduğunu.Fragramanından da belliydi hem.Düşündüren filmleri daha bir seviyorum.Görüldüğü üzere oyuncu kadrosu da çok iyi.İzlemediyseniz kesinlikle izleyin derim.

12 yorum:

  1. Sinemaya gitme imkanin varsa bol bol git, son haftalarda ya dogurursam diye korkudan gidemiyorum ben :) onu geçtim cok komik seyler izlerken karnima kramp giriyor gülmekten, ondan bile tirsmaya başladım :)
    Yakında cinsiyetiniz de belli olur sizin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen her hafta gitmeye özen gösteriyoruz,biliyorum ki sonraları zor olacak sinema işi :)
      Karnım burnuma geldiğinde ben de tırsarım büyük ihtimalle hihihi :)
      Cinsiyet için de az kaldı, bi sonraki randevumuzda belli olacak inşallah bakalım saklanmazsa tabii :)

      Sil
  2. Çook güzel bir hamilelik geçirip bebeğini sağlıkla mutlulukla kucağına alırsın inşallah;)kısır harika görünüyor bebişe de sana da afiyet olsun..
    Tamam mıyız tek kelimeyle muhteşem bir film,Çağan Irmak daha çok film çeksin biz de hayranlıkla izleyelim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah,çok teşekkür ederim bu güzel temenni için.
      Çağan Irmak'ın filmlerine karşı zaafım var resmen,adam o kadar içli ve güzel konular seçiyor ki oyuncu olup onun filmlerinden oynayasım geliyor resmen :)

      Sil
  3. evet ınstagrmdan sonra yalarca post yazmadığımı bılırım sonra kendıme geldım eylül sendearamıza cabuk don *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en azından her hafta bir post yayınlamaya özen gösteriyorum ama kaçıyor bazen işte:)
      takip kısmında daha başarılıyım ama,her gün göz atıyorum kim ne paylaşmış diye :)

      Sil
  4. çok tatlısın:)))saçtaki beyazlara dokundurmana güldüm ayyyy benimde öyle olcak dedim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma beyazlar konusu biraz muamma ama böyle tadını çıkartmaya çalışıyorum,boyatmayacağım kesin çünkü:)
      Sağol güzel yorumunun için canım..

      Sil
  5. Eylül'üm kısırlar, şalgamlar falan acaba bebiş erkek olabilir mi? :) :)
    Afiyet, bal, şeker olsun, yarasın kuzum :)
    Çok öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi bilemedim ki Didem'cim,bakalım sürpriz,bi dahaki gittiğime belli olacak inşallah :)
      Öpüyorum çok canım benim.

      Sil
  6. Tamam mıyız? filmini kaçırdım bende
    artık kısmet ne zamansa izleyeceğim :)
    gayet güzel duruyorsun, maşallah bin kere :)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar