1 Şubat 2014 Cumartesi

13. hafta dolarken

Dün doktor randevumuz vardı.En son 6 haftalıkken gitmişim görmüşüm bebeğimi.Bir buçuk ay olmuş nerdeyse.Hem meraklıydım hem de ufacık tedirginlik vardı üstümde.Ama o kıpır kıpır hallerini gördükten sonra nasıl da derin bir nefes aldım nasıl da rahatladım anlatamam :)
Küçücük tefecik bir şey henüz ama hareketleri öyle belliydi ki.Ellerini ayaklarını oynatışı çıkmıyor aklımdan. Eşim de yanımdaydı,heyecanla ve şok içinde izledi o da :)
İkili test için de kan verdim.10 gün sonra öğreneceğim sonucu inşallah.
Bu arada cinsiyeti belli olmadı,göstermedi.Herkes ama herkes erkek olacak dese de bana,içime kız doğuyor benim.Hamile kalmadan önce bile öyle hissederdim nedense:)Bakalım sonucu bir ay sonra kontrole gittiğimizde öğreneceğiz inşallah.

Her şey yolunda çok şükür.Et yiyemiyorum sadece,özellikle kebaptan tiksiniyorum resmen,görünce öğürtü tutuyor o derece :)Doktora söyledim şimdilik yiyemesen de olur dedi.Arada sırada yağlı olmamak şartı ile et döner ve köfte yiyorum, bir de et suyuna yapılmış çorba içiyorum, oradan alıyorumdur alacağımı umuyorum ki:)

Elimden geldiğince araştırmalar yapıyorum,güzel fikirler stokluyorum, blogları takip etmeye çalışıyorum, okuyorum araştırıyorum yazıyorum.İşten gelince yorgunluk ağır basıyor o yüzden hayalimdeki kadar çok yazamıyorum malesef.Bir de yemek yaptığım pek söylenemez,genel de annelerin yaptığı yemeklerden yiyoruz ya da eşim yapıyor bir şeyler.Bu konuda epey tembel çıktım:)Çocuğumuz yemek yiyene kadar kendimi geliştirmek istiyorum ama,anne yemeği de yesin yavrucak değil mi,sürekli anane babaanne yemeği olmaz yani :)

Şimdilik bu kadarcık!
Sağlıcakla kalın efendim.
:)

12 yorum:

  1. Ayy ne tatli telaşlar bunlar. Bence kız geliyor, bir kere anne ne hissederse o oluyor genelde :)
    Et yiyemiyorum diye takılma, ben de ilk üç ay süt icemiyordum normalde sevmeme rağmen, doktor da ilk üç ay bebek bir sekilde idare ediyor kendini zorlama demisti, sonra zaten bulantilar geçince normale dönüyorsun. Hem genel bir yemek sorunu olmadığı sürece sorun olmaz herseyin alternatifi var, mesela et yerine bakliyatlari yiyebilirsin...

    Anneanne babaanne yaninizds olduğu icin cok sanslisiniz, bulmusken her istedigini yaptir bol bol dinlen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet onlar burda olmasaymış ben ne yer ne içermişim zaten Allah yüzüme bakmış :)
      Sütü ne zamandır ben de içmiyorum,gaz problemim de çok oluyor,canım da hiç çekmiyor,içince midem bi garip oluyor sanki ama başlasam iyi olacak:)

      Sil
  2. Yazını görünce sevindim. Ultrasona girmeden beş on dakika önce şekerli birşeyler ye, kuru incir ya da kuru üzüm bile olabilir, tatlılar bebeği hareketlendiriyor, işte o zaman sıkıysa göstermesin :) Ben de merak ettim tüm 2014 hamilelerinden erkek haberi alıyorum bakalım seninki nasıl olacak? Et konusunda da bence üzme kendini. Bir arkadaşımın kızında inek sütü alerjisi vardı, dolayısıyla dana eti yiyemiyordu, doktor bol bol yeşil mercimek yemesini söylemiş, etteki gibi protein varmış yeşil mercimekte, aklında olsun. Güzel haberlerini bekliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seferkinde tatlı yemedim ama yine de kıpır kıpırdı çok şaşırdım:)Cinsiyet için erken gibi geldi bana,sanırsam kız,o yüzden kesin bir durum için başka tarihe randevu verdi:)
      Sevgiler çok!

      Sil
  3. ayyyy cokkk güzel anlardır sanırım ne dıyım mutlu ol oyle kal*-*

    YanıtlaSil
  4. Çok heyecanlı :) kız mı erkek mi acaba :) Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah,sağlıklı olsun da cinsiyeti de pastanın kreması gibi bir şey :)

      Sil
  5. Tatlım inşallah tahlillerin de temiz çıkar sağlıkla sıhhatle miniğini kucağına alırsın. Okurken çok mutlu oluyor insan çok seviyorum bebekleri çocukları :) İnşallah hep saklar cinsiyetini sizde merak içinde kalırsınızz :D Çok öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amiiiin inşallah,çok teşekkür ederim.
      Hihihi bakalım artık o miniğe kalmış bir şey,biz razıyız sağlıklı olsun da mühim değil :)

      Sil
  6. En başından beri içime kız doğuyor desem bende :) seni etkilemeyeyim tabi ;) sağlıkla gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim ki ben bu yoruma :)
      Benim de hissiyat o yönde ama bakalım kısmet tabii:)
      Öperim çok.

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar