11 Nisan 2013 Perşembe

var mı uleyn bana yan bakan?


bir sürü fikir beynimin içinde dolaşıp duruyor.'şşşşt çocuklar az sakin oynayın kardeş kardeş' diye sesleniyorum arada onlara.dinlemiyorlar beni tabiiki,disiplin şart :)
kendime yapılacaklar,'yapsam iyi olur' listesi oluşturuyorum çaktırmadan.

1-Elif Şafak'ın İskender'ini bitirdim.başka bir kitaba başlamalıyım acilen.kitap okumayı artık aksatmak istemiyorum.

2-eve yorgun argın,aç bilaç gidince yapılacak pratik yemekler listesi oluşturmak istiyorum.bugün yine düşünüyorum,akşama çabuk pişen ama bir yandan da sağlıklı ne pişirebilirim diye.bekarken böyle bir derdim yoktu,lüks içinde yaşıyormuşum haberim yokmuş :)

3-iş yerinde öğlenleri artık dışardan yemesem ha,nasıl olur?sürekli aynı niteliksiz,sağlıksız şeyleri yemek sinirimi bozuyor.geçen gün pırasa getirmiştim evden.zeytinyağlı olduğu için rahatlıkla yedim ofiste.ofis için başka alternatifler de bulmalıyım!

4-geçmişe takılıp kalmaktan vazgeçmeyi başardığımda bu sefer de gelecek için kaygılanıp dururken buluyorum kendimi."e be eylül!titre ve kendine gel,şu anını yaşa artık" diye kendimi silkeleyesim var.dünle ve gelecekle başa çıkmak öyle zor ki,epey mesai yapıyorum bu konuda.

5-gün içinde merdivenleri inip çıkma,asansörü kullanmama kararı almıştım.bak buna sadık kalıyorum ve çok da hoşuma gidiyor,kısa yoldan spor oluyor :) kilo sorunum yok ama hamlamamak için sürekli hareket etmek istiyorum.pilates ekipmanım evde öylece duruyor,başlasam iyi ederim diye düşünüyorum.

6-her bir şeyi bıraksam kendi işimi mi yapsam diyorum.fotoğrafçı olabilirim mesela belki bir gün,belli mi olur ? :)

7-bazen daha az düşünmek,daha plansız,daha sakin olmak istiyorum.küçüklüğümden beri hayal kurmaya,planlar yapmaya,düşünüp durmaya bayılırım.bunlar dozunda yapılırsa hiç bir sakıncası yok ama doz aşımı olunca olmuyor,cık olmuyor işte!az biraz da sabırsızım.istediğim şey o anda oluversin isterim genelde.bu huylarımı törpülemek için epey büyük bir törpü almalıyım farkındayım :)

8-yapmak isteyip de yapamadığım şeyleri bir bir yapmak istiyorum.zincirler yok mu ah o zincirler...kırıp atmak istiyorum,şalterleri indirmek istiyorum bazen :)

zorlarsam liste uzar gider.
insanoğlu işte,ister de ister.
bu yazı da burda biter :)
sevgiler!
(pek bir kafiyeli oldu sanki :))

10 yorum:

  1. Daha plansız, daha az düşünerek cümleni alıyorum aradan kendim için.. İstekler bitmez de uygulamalar bazen başlamadan biter.. İsteklerini, dilediklerini uygulayacağın günlerin olsun.. en güzelinden.. güzel fotoğrafçım benim.. Hayallerin gerçekleşir inşallah en kısa zamanda.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'istekler bitmez de uygulamalar bazen başlamadan biter'
      ben de bunu alıyorum özlemcim :)
      öyle tatlı söylemişsin ki iyi hissettirdin bana kendimi.kocaman 'amiiiiiiiiinnnnn' diyorum ve belli mi olur belki de senin düğün fotoğraflarını ben çekerim demek istiyorum :)

      Sil
    2. ayy içim açıldı düğün fotoğraflarımı dedi biri :))) bir aday adayı bulabilirsem iyi :)))

      Sil
    3. şşştt..çekim yasası ters teper ha dikkat et :)
      var ya canım eniştemiz,aaa ne kadar unutkansın,evleneceğin adamı unuttun yahu :)

      Sil
    4. Ayy ilahi ben, canım kocam benim insan kocasını nasıl unutur benimki de ayrı bir saflık :D

      Sil
    5. et ye biraz,protein eksikliğinden olur öyle :):)

      Sil
  2. senin listeni okurken, kendi yapmam gerekenleri düşündüm de..Yanmışımmmmmmm:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömrümüz boyunca o listeler hiç bitmeyecek sanırsam,bir yerinden başlamak lazım :)

      Sil
  3. harika bir liste olmuş cnm. en azından rotanı çizmişsin. ah keşke başarabilsek sadece anı düşünebilsek cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taktım kafaya olacak :)
      düşünmeden edemiyor insan işte,hayat böyle planlarla geçip gidiyor canım.mühim olan uygulayabilmek :)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar