15 Ocak 2013 Salı

sadece huzur
















6 yorum:

  1. Resimlere bayıldım gerçekten huzur <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke içlerinde olabilme imkanımız da olsa ne iyi olurdu di mi?

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. benim için huzuru bulmanın kolay yollarından biri de böyle güzel fotoğraflara bakmak:)

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel ve gerçekten huzur verici :)
    Ben özellikle yaprakları tırmıkla toplayan şirin uzaylıya ve yolun ortasından can bulup, çıkıveren papatyaya bayıldım kuzum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. direnişin simgesi o papatya sanki,hayata nasıl şartlarda tutunduğunu gösteriyor..benim de çok hoşuma gitti:)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar