15 Ocak 2013 Salı

sadece huzur
















6 yorum:

  1. Resimlere bayıldım gerçekten huzur <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke içlerinde olabilme imkanımız da olsa ne iyi olurdu di mi?

      Sil
  2. çok güzel, sadece huzurr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için huzuru bulmanın kolay yollarından biri de böyle güzel fotoğraflara bakmak:)

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel ve gerçekten huzur verici :)
    Ben özellikle yaprakları tırmıkla toplayan şirin uzaylıya ve yolun ortasından can bulup, çıkıveren papatyaya bayıldım kuzum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. direnişin simgesi o papatya sanki,hayata nasıl şartlarda tutunduğunu gösteriyor..benim de çok hoşuma gitti:)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar