24 Ocak 2013 Perşembe

mim mim mim mim mim

ruh halim zaten çalkantılı..bari sevgili http://bahargulce.blogspot.com/ un bana yolladığı mimi yapayım da azcık keyifleneyim dedim..

şu an olsa çok sevinirim: sevgili kocam elinde valizle ofise giriverse ve hadi seyahate çıkıyoruz dese..sevinmekle kalmaz uçardım uçardım :)

şimdi orada olmak vardı: güneşin altında,yeşilliklerin üstünde olmak vardı şimdi,tam da şu anda..

nerde o eski günler: aklım fikrim gezip tozmak da şu anda...mersin'e denize gittiğim o eski güne dönebilirim mesela!

neleri özlüyorum: çocukluğumu ve çocukluğumun geçtiği sokağı,okulun bahçesini,oynadığımız oyunları özlüyorum..

çok severim: sevgilimi , ailemi , kedileri , istanbul'u , fotoğraf çekmeyi , gezip tozmayı , denizleri ,gökyüzünü , ağaçları , çikolatayı , müziği , film izlemeyi ,evde pineklemeyi , hayal kurmayı ....uzar gider daha,kısa keseyim :)

nefret ederim : kolay kolay büyük nefret duygularına kapılamam..kötü niyetli,niyetini belli etmeyen insanlardan tiksinirim ama mesela...bana yalan söylenmesinden de nefret ederim,daha çok kırılırım ve hayal kırıklığı yaşarım aslında...ha sigara olabilir en büyük nefretim! dumansız hava sahası istiyorum her yerde ama her yerde!!!

bugünlerde çok fazla dinledim: mabel matiz'in coverladığı şarkıları , mor ve ötesi'nin yeni albümünü , the civil wars şarkılarını ...

şimdiki ruh halim : kesinlikle tatil ve huzur isteyen bir ruh haline büründüm şu anda..umutluyum da aynı zamanda..

ve bu mimde de kimseye topu atmayacağım hoşgörün,bağlantım yavaş ofiste ve bu mimi kim yapmış kim yapmamış takip edemedim...katılmak istediğiniz seçenekler varsa buyrun yorum yapın paylaşın lütfen :)
sevgiyle,huzurla kalın!!!


4 yorum:

  1. Çok tatlı cevaplar tam eylüllük olmuş,beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim,mimin günümü şenlendirdi güzel şeyler düşünmeme vesile oldu :)

      Sil
  2. Şimdi orada olmak diye tanimladigin yeri okuyunca memleketim canlandi gözümdee ahh Haziran başında Artvin böyledir :)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar