31 Ocak 2013 Perşembe

mimim ve mimlediklerim

sevgili bifincankahve beni mimlemiş..enteresan bir mim esasında . bu mimde özellikle 200 takipçinin altındaki bloggerlar mimleniyormuş . tanışıp kaynaşma mimi gibi bir şey yani :)
sorulan soruları cevaplayacağız ve kendimiz hakkında 11 gerçeği yazacağız . enteresan :)

1-Kitaplara eş değerde sevdiğin bir şey var mıdır? Varsa nedir?
kitapları her ne kadar çok sevsem de son zamanlarda pek okuduğum söylenemez , evet itiraf ediyorum :) dergi-gazete okumak daha cezbedici geliyor bana ve film izlemek müzik dinlemek vazgeçilmezlerimden tabiiki 

2-Takma adın var mı? Varsa o adı neye göre seçtin ya da sana nasıl hitap edilmeye başlandı? Yani hikayesi nedir?
genel bir takma adım yok öyle herkesin bana hitap ettiği ama kedi gibi olduğumu söyler eşim sık sık , kedicik falan der :) 

3- Kitap okurken aynı anda şarkı dinleyenlerden misin? Belirli kitaplarla özdeşleştirdiğin şarkılar var mı? Varsa bunlar nelerdir?
kitap okurken şarkı dinlemeyi sevmem çünkü okuduğum şeye tam olarak odaklanmak isterim . aynı şekilde o anda çalan şarkıya da haksızlık ettiğimi düşünürüm . 

4-Seri kitapları mı daha çok seversin yoksa tek kitapta herşeyin olup bitmesinden hoşlananlardan mısındır?
tek kitap tercihimdir . o kadar sabırlı olamam sanırsam :)

5-Hayatta en çok gerçek olmasını / senin olmasını istediğin şey nedir?
keşke şu olsaydı bu olsaydı dememeye çalışıyorum . gerçek anlamda olmasını istediğim şeylerden biri sadece ve sadece içinde bulunduğum anı yaşayabilmek .

6-E-book mu yoksa eski usul,ellerinde hissedebileceğin kitapları mı okumayı tercih edersin?
tabiiki de elimde tutabildiğim bir kitabı okumayı tercih ederim 

7-En sevdiğin şarkıcı / grup ve onun / onların en sevdiğin şarkısı nedir?
benim için yeri ayrı olan grup mor ve ötesi dir . ilk albümlerindeki yalnız şarkı nın yeri ayrı bende .

8-Kendin hiç ayraç yaptın mı? Yaptıysan eğer kendi yaptıklarını mı yoksa kitapların orjinal ayraçlarını mı tercih edersin?
hiç ayraç yapmadım :)

9- En sevdiğin,bir anlamda hayatını etkileyen ünlü bir alıntı / alıntılar var mıdır?
böyle birden bire tövbe aklıma gelmez :) 

10-En sevdiğin mevsim hangisidir?
sonbaharda doğmuşum , e adımda eylül . garip bir şekilde sonbaharla pek özdeşleştirmişimdir kendimi . ama ilkbaharı da çok severim .

11-Dürüstçe cevap vereceğini varsayarak soruyorum.Elinde bir şeyleri değiştirecek güçte tek kullanımlık bir güç olduğunu düşünelim.Bu kadar büyük bir şans avuçlarındayken bencillik edip kendi isteklerin doğrultusunda mı kullanırdın yoksa daha geniş düşünüp herkesin yararına olan bir değişiklik yapmak için mi kullanırdın? Ve bu değişiklik (bencillik edip de yaptığın yada herkesin yararına olan) ne olurdu?
her açıdan cahil insanların bilinçlenmesine yardımcı olabilmeyi çok isterdim .

ve sıra geldi hakkımdaki 11 gerçeğe :)

1-ne kadar yemek yersem yiyeyim kilo almıyorum , yıllardır sabitim , genetikten şanslıyım :)

2- içimde bir kedi kadın yatıyor diyebilirim . 10 tane kediyle bir evde yaşayabilirim ama bunun için umursamaz olmam gerekir bi de eşyaların zarar görmesine izin vermem . o yüzden hep içimde kalmaya devam edecek :)

3- terazi burcuyum , adalet kavramı çok önemlidir benim için  ama dengesizim de aynı zamanda . hem sosyal olayım isterim hem de insanlardan kaçmak isterim . 

4-izlenecek bir sürü film , dinlenecek bir sürü müzik , okunacak bir sürü kitap var ve bu konuda çoğu zaman panik yaparım . mesela tüm ülkelerdeki tüm müzikleri dinleyebilsem keşke diye düşünürüm . tee yıllar öncesinde yapılan müzikleri bile merak eder dinlemek isterim hepsini .

5-hayallerimde daha farklıyımdır gerçekte daha farklıyımdır genelde :) fazla enerjik olduğumu , hiç yorulmadığımı , az uykuyla da çok dinç olabileceğimi düşünürüm ama gerçekte hiç ama hiç uykuya doymam , doyamam :) miskinlik de ağır basar bazen , tövbe kalkıp da bir şey yapasım gelmez . öyle boş boş oturmak bile çok mutlu eder bazen beni :)

6-müzik yapıp şarkı söylüyor olmayı çok isterdim . önceden hayalimdi hep . popstarlığa uzağım , alternatif müziğe yakınım . yazıp çizerdim hep önceden , ilerde bunlardan şarkı yapıcam derdim . hala yapmadım belki ilerde olur bilemicem :)

7-bazen oyuncu olmayı bile denemek istiyorum . kim bilir belki çok yetenekliyimdir bu konuda ve harcanıyorumdur sessiz kalarak :) kendime dair gizli yetenek arayışlarındayımdır hep içten içe :)

8-kahve , nescafe ve türevlerini içemem . çay desen zevk almam . genel olarak yanında yiyecek olmadıkça içecek tüketemiyorum . ha bir de kahve falı bakanlara da baktıranlara da gıcığımdır , hep dalga geçerim ve fallarını sabote ederim :)

9-günlük tutmayı çok severim . ilk günlüğüme ilkokul 5. sınıfta başlamıştım :) sonra hep yazdım , arşivim geniş :)

10-bazen aşırı derecede kararsız olabiliyorum . kıyafet dolabının karşısında mal mal yarım saat dikildiğimi hatırlarım :) hatta geciktiğim zamanlarda bile o kararsızlığı kıramıyorum . markette bisküvi-çikolata reyonunda bir saat ne yesem hangisini alsam acaba diye düşünebilirim . sonunda hiç birini almadan da çıkmışlığım vardır :)

11- aşk-ı memnu'yu yüz kez seyretmişimdir herhalde ama hala izliyorum . bu son izleyişim olur sanırsam bi daha da izlemem diye düşünmekteyim :)

evet benim cevaplarım bunlar..şimdi sıra geldi benim sorularıma...

1-neye zaafınız var?mesela neyi yapmıcam dediğiniz halde yapıyorsunuz ya da yemeden duramıyorsunuz , kendinizle cebelleşiyorsunuz? :)

2-hangi filmin,dizinin ya da kitabın  içine girmek isterdiniz ?

3-fırsatınız olsaydı şayet ilk gideceğiniz ülke-şehir neresi olurdu?

4-hayallerinizdeki işi mi yapıyorsunuz ya da hayalinizdeki yerde misiniz?

5-diyelim ki yeni üretilen , leziz mi leziz , iddialı bir çikolataya sizin istediğiniz bir ismi koyacaklar . ne olsun isterdiniz ?

6-gerçekleşmesi pek olası olmayan ama yine de çok istediğiniz uçuk bir hayaliniz var mı?

7-farzedelim ki oyuncusunuz ve oscar kazandınız (heyt beee:)) ödülünüzü kimden almak isterdiniz ? :)

8-keşke bunu ben yapmış olsaydım  dediğiniz bir şarkı yada film var mı ?

9-yaşamayı istediğiniz bir dönem ya da çağ var mı?varsa nedir?

10-küçüklüğünüzde en sevdiğiniz çizgi film neydi?:)şimde varsa şimdikini de söyleyebilirsiniz ..

11-isminizi seviyor musunuz?sizi yansıttığını düşünüyor musunuz?

benim de sorularım işte bunlar :) sorularımı cevaplayanı ve kendiniz hakkında 11 tane gerçeği de yazmayı unutmayın a dostlar ! sevgiyle kalın...


mimlediklerim


8 yorum:

  1. amanın mimlenmişim :) cevaplar geliyooor :)

    YanıtlaSil
  2. Yazılarını biraz daha büyütsen dadından yenmez :d
    Eylül'e hem ismiyle hem mevsimiyle hayran olan biri olaran , takipteyim e sende gözlerimizi düşün değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde yazımın boyutu normal ,yani bu posttaki gibi küçük değil ama bunda bir sorun olmuş o yüzden küçülmüş..düzelttim şimdi:)

      Sil
  3. güzel sorular, güzel cevaplar..ben de yanıtladım hepsini..teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. biz de:)))) teşekkür ederiz sevgili Eylül...

    YanıtlaSil
  5. Mor ve Ötesi'nde kesiştik ;)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar