7 Ocak 2013 Pazartesi

pazartesiye modasal yaklaşım

ne zamandır modaya,giyim kuşama dair pek bir şey paylaşmamışım onu farkettim.özlemişim:)

alexa chung tarzını çok sevdiklerimden.garip bir şekilde ne yapsa yakıştırıyorum.

keira knightley de aynı şekilde tarzını,duruşunu,oyunculuğunu beğendiğim insanlardan biri.aşağıdaki hali benim için dört dörtlük!


sade bir kombin ama dikkat çekici!bilhassa kazağa bayıldım ben de istiyorum :)


sağdaki kombine daha bir çok bayıldım.soldakinde de konsept hoşuma gitti.


kate spade'in keds için tasarladığı ayakkabılarmış bunlar..bu tarz ayakkabılar hep hoşuma gitmiştir,küçükken de giyerdim hep:)çizgili ve puantiyeli olan daha bir hoşuma gitti.




mutlulukla ve rengarenk kalın!

2 yorum:

  1. Bende tarzlarına bayılıyorum ama onlar ne giyerlerse giysinler bu boy ve vücutla hep mükemmel görünecekler :( yine diyet yapasım geldi...

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görünüşün için değil de sağlığın için diyet yapacaksan yap bence..herkes tek tip olsa sıkıcı olurdu boşver :)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar