17 Ocak 2013 Perşembe

karmakarışık

*ışıldasın yeni gün yangın merdiveninden sızan güneş gibi.*


*tekrar tekrar bu şarkıyı dinleyesim var nedense bu sabah*

*ve her gün kutlanacak bir şey olsa..yaşadığımız her bir gün kutlanmaya değer olsa da yine de belli başlı günleri kutlayıveriyoruz işte farkında olmadan..dün söz yıldönümümüzdü malum..favori mekanımız olmaya başlayan leman kültür'e gittik..menüleri pek hoş ve doyurucu..mekan zaten süper..*


*ve her sabah olduğu gibi bu sabah da ofiste olmak yerine bulunmak istediğim yer aşağıdaki nefis teras..kahvaltı keyfi ne de güzel olurdu şimdi!*

*bana gayet uygundur bu yastıklar:)*


*bu maşalar çok hoşuma gitti..kesinlikle tam benlik!*


*dekorasyon fikri olarak çok hoşuma gitti..ama tüm bu parçaları almak zor olsa gerek :)*


*tek kelimeyle bayıldım,renk uyumuna bilhassa.*


*ne kadar ferah ve iç açıcı değil mi ?*


*boş çerçeve kombini çok şık kesinlikle.*


*boyasalarmış da hoş olurmuş bence*


*arkadaki yastıklara bayılmakla birlikte tepsideki kombini de pek sevdim..*


*kesinlikle alternatif!*


*insanın içini açan cinsten..*


*renklerin canlılığına ve uyumuna bayıldım*


*çok güzel ve de kullanışlı*


*uçan balonlarla böyle bir şeyi bir gün deneyeceğim sanırsam:)*


*duvar kağıdı öyle güzelki..ve her şeyin birbiriyle yumuşak uyumu..*


*bunun bi benzerini koçtaş'da görmüştüm..güzel duruyor gerçekten.melekli bibloya da dikkat çekerim,çok güzel..melekli şeyleri çok seviyorum..*




*rüyadaymış hissi veriyor toz pembelik:)*




*bu görseller gibi keyifli ve renkli bir gün olsun!!!*
















9 yorum:

  1. Ne güzel şeyler paylaşıyorsun, insanın içini açıyor valla :)
    Leman Kültür'e hiç gitmedim ama bir gün mutlaka gitmek istiyorum :))
    Senin de günün, paylaştığın bu görseller gibi güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim git,süper bir yer,insanın çıkası gelmiyor ordan:)
      çok sağol canım benim :)

      Sil
  2. Hayat hep büyülü olsa ve hep böyle cici,iç açıcı güzel görsellerle bezense..
    Sana uğramayı seviyorum relax bir yer ve ferahlatıcı:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke di mi,en güzel keşkelerden biri bu keşke sanırsam..
      ben de böyle güzel sözler duyuyorum da çok mutlu oluyorum teşekkür ederim :)

      Sil
  3. resimlerr cok güzeeel, headerindeki resmide cok seviyorum o yüzden blogun cok ilgimi cekti=) takipteyim artik, banada ugrarsan cok sevinirim!:)

    uyuyakalanguezel.blogspot.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o resim tam benim ruh halimi anlatan bir resimdir,o yüzden de çok severim:)
      hoşgeldin o zaman ve ben de hoşgeldim :)
      sevgiler!!

      Sil
    2. aynen benim icinde öyle, cok uzaklara gidesim geliyor:)

      Sil
  4. Gerçekten emeğine sağlık. Bu kadar araştırma. Güzel paylaşımlar :)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar