25 Ocak 2013 Cuma

akışkan zaman

zaman dursun isteriz ya bazen..çok istersek olacakmış gibi gelir ama malesef sonuç negatif :)
iki gün sonra üç ayı dolmuş olacak evliliğimizin...daha dün gibiydi halbuki!düğün öncesinde öyle heyecanlı koşuşturmacalar oluyorki siz iple çekiyorsunuz düğününüzü ama bir türlü gelmek bilmiyor sanki,heyecan tavan yapıyor!!ama şimdi dönüp bakıyorum da ne çabuk geçmiş meğersem...
dışarda yapmıştık fotoğraf çekimini..bir tanesini sizlerle paylaşmak istedim şimdi..:)

güzel ve huzurlu bir cuma olsun.isterim ki herkes çok mutlu olsun,çok sağlıklı olsun ve süpper enerjik hissetsin !!! :)



18 yorum:

  1. Sen ne güzel bir gelin olmuşsun öyle :)))
    3 ay, 3 yıl, 30 yıl derken zaman geçip gidecek ve siz hep mutlu olun.. Bekar biri olarak sorıyım, şu evlilik nasıl bir şey? :) Gelinliğin rengi kırık beyaz mı açık sarı mı yoksa fotoğrafçının mı bir parmağı var çözemedim :) Bir de çiçeklerin papatya mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle çok sağol özlemcim ve de amiiiinnn en kocamanından:)
      gelinliğimin rengi kırık beyaz canım..çiğ beyaz olsun istemedim hiç bir zaman:)fotoğraftaki tonlamadan belki sana açık sarı gibi gelmiştir ama değil:)çiçeklerim gelinliğimle aynı tonda kasımpatı(krizantem)..sevgili annem yaptı buketimi:)gelinliğin yanında yapma buket vermişlerdi ama onu uygun görmedim ben,böyle daha doğal oldu ve gelinliğimle uydu bence..
      ve evlilik...süper bir şey özetle:)ama ben kendimi klasik evli kadın gibi hissetmiyorum orası da ayrı:)sanki hala sevgili gibiyiz,aynı evi paylaşıyoruz o kadar..evde yapılacak işleri bölüşüp,birbirimize destek olup yapıyoruz bir elden..yemekleri falan da beraber pişiriyoruz genelde,çok zevkli oluyor:)
      eğer istiyorsan,ufukta görünüyorsa allah gönlüne göre versin canım benim :)

      Sil
    2. Ne güzel ya, hep mutlu olun :))

      Sil
    3. sağol özlemcim,darısı sana olsun:)

      Sil
  2. İsteklerin gerçek olsun inşAllah..

    Sende hep mutlu ol.. Gelinliğini çok beğendim..

    Hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkür ederim..
      sana da mutluluklar dilerim,mutlu haftasonları!!!

      Sil
  3. Maşallah çok güzel bir gelin olmuşsunuz :) gelinlik saç makyaj buketiniz herseyiniz çok dogal ve cok güzel olmus abartıdan uzak çok begendim :) darısı başıma diyorum seneye bu zamanlar benimde gelinlikli fotolarm olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..ben de bilhassa doğal olsun istedim,hiç bir şekilde taşı olmayan ama şık da duran bir gelinlik istedim ve buldum uzun arayışlar sonucunda içime sinen:)
      darısı sizin başınıza o zaman,hadi hayırlısı diyelim inşallah görürüz gelinlikli fotoğraflarınızı :)

      Sil
  4. Gelinliğin çok hoş sen de çook güzelsin,birbirinize çok yakışmışsınız,maşallah:)
    hep mutlu,huzurlu günler size...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşsun maşallah :)
    Zaman malesef çok çabuk geçiyor :( Bizim de 8 ayımız doldu evlenel ne zaman oldu, ne zaman geçti bu kadar zaman :) anlamış değilim malesef.. Çabucak geçiyor..
    Tadını çıkarmaya bakın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim didem :)
      ve evet malesef çok çabuk geçiyor zaman,hızına yetişmek mümkün değil..en iyisi her anın tadını çıkartmak,aynısından bir daha yok çünkü :)

      Sil
  6. Ne kadar güzelsiniz, maşallah size. Gelinliğin çok tatlıymış çok beğendim:). Zaman çok hızlı geçiyor gerçekten:)... Yetişmek mümkün değil pekçok yeşe, insan şaşırıyor çoğu zaman..:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :)
      evet zaman bizi kovalıyor resmen,elden bir şey gelmiyor napalım :)
      şaşıp kalıyoruz daha dün gibi olan şeyleri hatırlarken..

      Sil
  7. 3 iyidir:) ama 4, 5 belki 6 kim bilebilir biz 3 'de kaldık:)
    nice 3'ler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ettim çok..
      aslında tek rakamları ayrı bir severim ben:)

      Sil
  8. bloglarda gezerken rastladım..bende tarsustayım çok memnun oldum:)evliliğiizin nice yıllarını göresiniz tabi huzur ve mutlulukla..listeme ekledim sen de eklersen sık sık görüşürüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,hoşgeldin o zaman:)
      ve ben de hoşbuldum:)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar