11 Ocak 2013 Cuma

happy friday!!!!

cumaları hep keyifli şeyler paylaşasım geliyor,daha bir enerjik hissediyorum kendimi:)
haftasonu çalışsaydım bu kadar enerjik olmazdım tabii,yaptığınız işin de katkısı büyük bu duruma..ama çok şükürki haftasonları tatilim ve de feci mutlu oluyorum bu duruma:)

malum hava çok soğuk..adana'ya kar yağmıyor ama kar soğuğu var. kendisini de görebilsek ne güzel olurdu diye geçiriyorum içimden sık sık.
içimiz ısınsın diye bu şirinliklerin fotoğraflarını paylaşmak istedim..hepsi bana ayrı ayrı keyif verdi,bakmaya doyamadım :)
 üst sağ köşedeki halini yirim ben onun :)

şunun tarzına bakar mısınız?ben hayran kaldım:)

alternatif beybi :)

işler güçler dizinsindeki boomcu onur'un küçüklüğü sanki bu velet de :)



 tiplere bak ve gülümsemeden dur,çok zor:)


kedi seven çocuklar candır can:)





keyifli,bol kahkahalı bir cuma ve haftasonu diliyorum!!!

mor ve ötesi'nin yeni albümü güneşi beklerken'i dinliyorum..her albümlerinin ayrı bir havası ve güzelliği oluyor,seviyorum bu adamları..
 iki favorim aşağıda..




4 yorum:

  1. bebekler çok tatlı yaa :) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. Şeker şeyler :) Dünyada en güzel şey bu masum ve saf kuzuların hallerini izlemek sanırım. Ben de kendi meleklerime bakmaya, hallerine gülmeye doyamıyorum. İyi hafta sonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel,allah bağışlasın..
      evet dünyadaki en güzel duygulardan biri olsa gerek,tahmin edebiliyorum:)
      sevgiler çok

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar