18 Ocak 2013 Cuma

filmlerden

çarşamba günü paranorman adlı animasyon filmi izledik evimizde.
animasyon filmleri seviyorum,konuları tatlı ve de anlamlı oluyor bence.
favori animasyon filmlerime girmedi paranorman ama yine de sevdim..keyifli vakit geçiriyorsunuz en azından..

dün akşam da hotel transylvania yı izledik..güzelinden bir animasyon filmiydi ve izlerken çok keyif aldım.animasyon film yapmak kesinlikle şahane bir hayal dünyası gerektiriyor..düşünsenize insanları yönetmek ayrı , bambaşka bir karakter oluşturup ona hayat vermek ayrı..ben çok sevdim hotel transylvania yı , kesinlikle tavsiye ederim.


ve dün fragmanını izlediğim,merakla beklediğim bir film var : kelebeğin rüyası
fragmanı izleyene dek kafamda daha farklı bir tarzda film vardı..açıkçası sıkıcı,durağan olabilme ihtimali vardı bana göre...ama fragmanı izlediğimde garip bir şekilde içine aldı film beni..havası,dokusu çok hoşuma gitti..sinemada gitmeyi düşünüyorum bu filme..izledikten sonra da böyle güzel duygular uyandırır bende umarım..




2 yorum:

  1. Kelebeğin Rüyası filminin fragmanını izleyince ben de şaşırdım senin gibi. beklediğimden daha farklı ve güzel görünüyor.

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar