30 Ocak 2013 Çarşamba

ocağın sonu da gelmiş

hava kapalı olduğunda yapılacak güzel şeylerden bir liste çıkarabilirim hemencecik . ofiste olmak onlardan biri değil kesinlikle onu biliyorum! geçen cumartesi gölün oraya gidip salep keyfi yapmıştık mesela ( bkz. burdan ) aşağıdaki fotoğraf da ordan,sevgilim çekti beni..

sinemaya gitmek hava kötüyken daha güzel oluyor sanki..bu akşam gideceğiz ama hangi filme daha belli değil geçenlerde bir korku filmi girmiş vizyona , ona gitmeyi planlıyorduk ama eşimin kız kardeşiyle gideceğimiz için  o ille de komedi olsun dedi . büyük ihtimalle celal ile ceren'e gideceğiz . cem yılmaz'a gidelim dedi , kendi gitmiş çok sevmiş ve bir daha gitmek istemiş . cem yılmaz'ı evde izledik biz ve bildiğin stand-up yani . bi de sinemaya gidip izleyesim gelmedi .


zaman ne de çabuk geçti di mi ? yeni yıl geliyor geldi derken ocak bitti bile . akıp duran zamanın hızına hayranım gerçekten .
sevgiyle kalın . havalar kötü olsa da sizin güneşiniz hep tepenizde olsun.


10 yorum:

  1. gerçekten çok çabuk geçti ocak ayı. ben de bişey anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akıp giden zamanı şöyle kolundan sıkıca tutup bir silkeleyesim var :) bu ne hızdır yahu anlamış değilim

      Sil
  2. Zaman çabuk geçiyor gerçekten..

    YanıtlaSil
  3. mimlendiniz :) http://bifincankahve.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    YanıtlaSil
  4. seni keşfetmek için geç bile kalmışımmmm

    bloguma da üye ol:) lütfen yorum da bekliyorum...
    http://zeynebin.blogspot.com/2013/01/sevgililer-gunu-yaklasyor-14-subat.html

    YanıtlaSil
  5. Zaman ne kadar hızlı geçiyor..

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar