29 Ocak 2013 Salı

öyle işte

merhaba güneşli ama soğuk gün!
ne yazsam çizsem diye düşünüyordum . en iyisi son bulduğum bu keyifli görselleri paylaşayım dedim . bunları yine facebookta gezinirken buldum .





cülüğün tipe bayıldım:)


bunu önceden bir kaç kişinin blogunda da görmüştüm,şimdi de facebookta bir sayfada gördüm..çok tatlı duruyor kesinlikle ama tak çıkar yapmak lazım epey,malum o bardak yıkanacak yani:)

güzel fikirlerimizin havada uçuştuğu , bolca güzel sürprizli bir gün olsun . gönül isterdi ki herkese sömestr tatili olsun ,tüm çalışanlara...napalım yine de tadını çıkartalım :)

4 yorum:

  1. bardaklara bayıldım :) resimler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel resimler..
    Gerçekten ya bize yine semester tatili yok, off :)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar