29 Kasım 2012 Perşembe

sayıklamalarımdan

milyon tane düşünce olur,hepsi döner dolaşır ya kafanın içinde..hıh!!şimdi tam da öyleyim işte.sıkılıyorum ve biliyorum ki sıkı can kolay çıkmaz:)bir şeyler yapmak istiyorum,değişik hobiler edinmek istiyorum..bir müzik aleti çalmayı öğrenmek istiyorum mesela ya da değişik bir kursa gitmek istiyorum.keşfetmek istiyorum,kendimi yollara vurup farklı farklı yerler görmek,doğayı keşfetmek istiyorum.daha fazla yazı yazmak istiyorum.aklımdan saniyede  bir sürü şey geçiyor,onları kaydetmek istiyorum mesela..sabah otobüste uyuya uyuya işe doğru yol alırken yanımda oturan kız bir yandan şarkı dinliyordu bir yandan da kitap okuyordu..düşündüm de okuduğu kitaba da dinlediği şarkıya da haksızlık ediyordu o anda sanki.ikisini bir arada yapmayı tercih etmedim ben hiç.çünkü şarkının anlatmak istediği bir şeyler vardır,ona kulak ver ister..kitap zaten tam anlamıyla kendini verip okursan verim alınan ve anlaşılan bir şeydir bence.kitaba odaklanırsan o an çalan şarkıya haksızlık etmiş oluyorsun,ben böyle hissediyorum en azından.ikisini aynı anda ayrı ayrı idrak edip hakkını veren de varsa tebrik ediyorum tabii :)




2 yorum:

  1. Sevgili Eylül'cüğüm, bu anlattıklarına çok katılıyorum bir de hiçbirşey dinlemediği halde çok kitap okuyup, okuduğu kitaplardan hiçbirşey alamamış insanlar da var, onlar ise beni daha çok şaşırtıyor, bari okunan 10 kitabın 1'inden birşeyler alıp insanlara ona göre yaklaşsalar demeden edemiyorum... Söylediğin gibi birşeylere tam adapte olmak öyle kolay değil, bazen yapmaya çalışıyoruz birşeyler ama ne kadar yetiyoruz hayata bilinmez...

    YanıtlaSil
  2. ne de güzel söylemişsin.boşa okunacaksa hiç okunmasın daha iyi..aslında bol kitap okumak hayal dünyasını ve empati gücünü geliştirir.tabii tam anlamıyla yaşayarak okunursa..içini doldurup yapmalı bir etkinliği,her ne olursa olsun..bunun farkına varıp çaba göstermek bile çok önemli bence.

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar