7 Kasım 2012 Çarşamba

:)

kasımın 7 si olmuş,adana hala yazı yaşıyor.güneş tepede,millet askılıyla dolaşıyor:)
ofise tıkılı kalınca da fotoğraflarıma bakıp duruyorum.tabii bir de akşama ne pişirsek acaba diye düşünüp duruyorum:)evlenmek zor zanaatmış , şöyle ayaklarımı uzatıp da rahatça bir dizi izleyebilmiş değilim hala :) özellikle de yeni evli olunca inanın sürekli bir şeyler çıkıyor yapılması gereken.
hafta içi iş olduğundan dolayı eve gelince pratik yemekler yapmaya çalışıyoruz kocişle. dün mesela makarna salatası yaptım, deli bir şey oldu:)mutfak konusunda uzmanlaşmak için adım attım haydi hayırlısı :)

bir sürü fotoğraf birikti kınadan,düğünden,balayından..
kendi fotoğraflarımı paylaşmıyorum burda,o yüzden görünmediğim bir kaç fotoyu paylaşacağım şimdi:)

süpper neşeli,enerjik bir gün diliyorum hepinize ve de kendime :)







bu arada eklemek gerekirse,kına gecesinde ağlayamadım:)tam tersine, oturduğum yerden kıpır kıpır oynayasım vardı:)



6 yorum:

  1. Kaç günlük evlisin?Benimde evllik projem var yaza doğru o yüzden evlilik kına paylaşımlarını görünce ilgimi çekiyor.Azcık anlatsana :))

    YanıtlaSil
  2. OOOO Hayırlı olsun Allah bir yastıkta kocatsın.

    YanıtlaSil
  3. öncelikle teşekkür ederim özlem ve atölye kedi.

    özlemcim inan meşakatli aşamalarmış bunlar ama bir o kadar da zevkli,nasıl geçti bitti anlamadık,bir baktık evliyiz :)
    12 günlük evliyim henüz.balayı evresi süper geçiyor,evli olduğunu anlamıyorsun pek gezmekten tozmaktan:)evine gelince,baş başa yaşamaya başlayınca bir sürü sorumluluk ve iş seni bekliyor:)misal ben evlenmeden rahatça bir sürü şey yapardım,hobilerime epey vakit ayırırdım..şimdi başka şeyler de yapmak durumunda kaldığımdan zaman yetmiyor bana sanki,hele bir de çalışınca akşam eve gelince yemek yapma durumu var ki tadından yenmiyor bu durum:)
    ama her şeye rağmen süpper bişi evlilik!kesinlikle tavsiye ediyorum:)umarım sen de bu aşamaları ağız tadıyla geçirirsin ve mutlu sona erişirsin canım:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ya bir ömür mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  5. eylül hayırlı olsun . Uzun mutlu bir ömür geçirin eşinle birlikte...
    Ben de 3 yıllık evliyim fakat yemek yapma konusu bizde de hala sıkıntı. işten eve bazen 10 da geldiğim oluyor öyle zamanlarda ya kahvaltı masası kuruyoruz ya da makarna. bekar evi yemekleri bizde hala revaçta :) fakat eğer ızgara seviyorsanız sana tavsiye edeceğim bir ürün var. bana da kayınvalidem önermişti bunu.
    şurada; http://aslipamo.blogspot.com/2012/09/derya-kuzular.htm

    ve şurada; http://www.morhipo.com/king-natura-cook-konveksiyonel-pisirici-natura-cook-konveksiyonel-pisirici/1270048/detay

    internette araştırırsanız daha indirimli fiyatlara da bulabilirsiniz biz 40 tl ye bulmuştuk...

    YanıtlaSil
  6. sevgili aslı,yorumun ve tavsiyen için çok teşekkür ederim,bakacağım hemen.
    biz de kendimizi öğrenci gibi hissetmiyor değiliz yani:)hafta içi işten gelince acıkmış da oluyoruz haliyle ve pratik şeyler yapı verip yiyoruz.şu makarnayı bulan iyi bulmuş zaten tebrik etmek lazım,hayat kurtarıcı çünkü:)hafta sonları biraz daha değişik şeyler yapmaya çalışacağım,planım o.gerçi anneler de yemeğe çağırıyorlar ama bakalım yavaştan düzenimizi kuracağız sanırsam:)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar