20 Kasım 2012 Salı

...

ordan burdan şurdan düşüncelerle çorba oluyor kafam bazen.bazenler çoğalıyor bazen diye bir şarkı var ya hep o geliyor böyle anlarda dilime..
açıyorum müziği ve düşüncelerimi suya bıraktığımı düşünüyorum.gün batımında,sessizce,bir başıma...ufak bir meditasyon işte bu benim için.

insanların beklentilerinden sıkılıyorum,sıkılmakla kalmayıp boğuluyorum resmen artık.sürekli benden bir şey bekleniyor ama ben kimseden bir şey bekleyemiyorum.beklesem de bulamıyorum garip bir şekilde.empati kurma özelliğimi severim ama sadece siz kurduğunuzda yorucu oluyor gerçekten.niye diyorum ama cevap bulamıyorum.
aklıma bir cümle geldi bugün ve çok da hoşuma gitti : hayatımı gereksiz yere işgal eden,enerjimi sömüren insanları tuvalete atıp üstlerine sifonu çektiğimi düşünüyorum da bir rahatlama geliyor bünyeme :)
bu fikir beni gerçekten rahatlattı,gülebilirsiniz pek tabii :)


"hayır" diyemeyenlerden olmak gibi bir durumum da var..aslında öğrendim ufaktan ufaktan ama kibarca hayır diyebilmek için kasım kasım kasılıyorum. öyle kolay ki aslında HAYIR demek! ama olmuyor işte empati denen şey geziniyor ya hücrelerimde malum..:)


olur böyle şeyler tabii,güneş bir açar bir kapar.gece bitmez sanırsın ama bir bakmışsın güneş doğmuş.
önemli olan güneşi değerlendirebilmek.güneş varken bile geceyi yaşayanlar da var nitekim.
yazıya başlarken daha karamsardım ama şimdi içim açıldı resmen.düşünceleri özgür bıraktım ya belki ondandır.



tatlı mı tatlı,minik mi minik bir yiğenim(kuzenimin kızı) var benim.demiştiki bana "eylül abla sen ev yapımı şekerden bile çok daha tatlısın" :)
ben de size ev yapımı şeker gibi tatlı mı tatlı bir gün diliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar