17 Ekim 2012 Çarşamba

ta ta ta taaaammmm!!!!

geldi çattı işte!
nasıl heyecanlı ve nasıl eğlenceli bir gündü tarif edemem.
yüzük sol parmağıma geçti bugün:)soy ismim değişti tabi bir de:)bakalım ne kadar sürede alışacağım :)ayağına ben basmadan sevgilim erken davranıp benim ayağıma bastı bu arada:)
nikahımızla ilgili bazı görsellerle baş başa bırakıyorum sizi.
herkese kucak dolusu sevgiler!
yüzüklerimiz,nikah şekerlerimiz ve magnetlerimiz:)

yüzüklerimiz ve biz :)


koton'dan aldığımız ve nikahta giydiğim elbise.ayakkabılarım da altta:)

bu doğal topuzu can dostum ve aynı zamanda şahidim yaptı :)
aile cüzdanını direk bana  verdi adam sağolsun:)
nikah masasından:)

sevgili çiçeklerim:)











15 yorum:

  1. Allah bir yastıkta kocatsın canım :))
    Bu laf gelenektir söylenir ya ama çok güzel aslında eskiden tek ve uzun yastıkta yatarlarmış
    bir yastıkta bir ömür geçirip yaşlanmanızın dileği bu :))

    YanıtlaSil
  2. Canıııııııım ne güzel sevinç dolu kareler bunlar :) mutluluklar dilerim hayatım sana en içten dileklerimle. artık darısı başıma :))

    YanıtlaSil
  3. tebrikler,sevdiceğinizle uzuun mutlu bir hayat dilerim...

    YanıtlaSil
  4. güz, çok teşekkür ederim.evet şimdi yastıklar ayrı ayrı ama o lafın anlamı çok büyük biliyorum:)güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım.

    ececim çok teşekkür ederim:)ve darısı sana olsun amin :)

    çok teşekkür ederim aslı..

    YanıtlaSil
  5. hayırlı uğurlu olsun çok büyük bir heyecan cidden Allah mutluluğunuzu muhabbetinizi artırsın :)

    YanıtlaSil
  6. amin!çok teşekkür ederim bonibion :)

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim! Allah bir yastıkta kocatsın :)))

    YanıtlaSil
  8. Ooo tebrik ederim. Allah mesut etsin bir ömür inşallah, birbirinizi çok sevdiğiniz anladığınız ve anlaştığınız koca bir ömür sizin olsun inşallah:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Süper! ne güzel, ne heyecanlı bir gün.. Kıyafet ve ayakkabıyı da çok beğendim! :)
    Allah sağlıklı, mutlu, huzurlu uzuuunn yıllar nasip etsin size, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  10. güzel yorumlarınız,dilekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim hepinize :)
    kocaman sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,

    Sitenizi yeni kesfettim hemen takibe aldim

    Benimkine de sizi beklerim www.mugekokluatik.blogspot.com

    Sevgiler

    Ates boceginin annesi Muge

    YanıtlaSil
  12. Çok mutlu olmanı,huzurlu bir hayatının olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  13. cok tebrik ederim, anladığım kadarıyla stress ve gereksiz her tantanadan itinayla kaçılarak tatlı bir nikah kıymışsınız...çok sevimli :9

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. çok neşeli bir nikah oldu bizimki Allah'tan :)
    esas tantana koşuşturma düğünde olacak sanırsam :)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar