3 Ekim 2012 Çarşamba

bazen

hava kapalı olur ruhun cıvıl cıvıl olur bazen.bazen de tam tersi olur.şehir de yaşamak,bir şeylerin peşinde koşturup durmak,iş stresi,trafik...tüm bunlar çekilir gibi gelmiyor bazen.ege'de bir sahil kasabasında yaşayasım geliyor.sanki orda daha sağlıklı nefes aldığımı hissedeceğim.şehirde insan içine çekecek güzel bir nefes bile alamıyor.stres birikiyor omuzlara.kaçınılmaz oluyor rahatsızlıklar sonra da.daha sağlıklı soluduğumuz,beslendiğimiz,sabahları dinç bir şekilde uyandığımız bir yerlere kaçabilsek keşke.bizi şehre bağlayan sebepler olmasa da keşke dünya turu yapsak,her sabah farklı yerde gözümüzü açsak...içimdeki dinmek bilmeyen seyahat tutkusunu nasıl dizginlicem bilemiyorum:)
bazen böyle şeyler geliyor aklıma,hayali bile çok mutlu ediyor.bir şarkı tutturuyorum,sonra da dalıp gidiyorum işte.bugün de öyle günlerden birindeyim.


2 yorum:

  1. Çok hoş bir fotoğraf, harika çekilmiş:) seyahat arzum var benimde dinmek bilmeyen ancak sürekli bastırılan:(... Rahat gezilip görülecek günlere inşallah, o günler de gelir elbette:).. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. fotoğraf mersin'den.bir kış günü sevgilimle gitmiştik gezmeye.
    şartlar şurtlar engel oluyor ne yazıkki.güzel dileğine amin demek istiyorum en kocamanından:)
    sevgiler çok.

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar