6 Ekim 2012 Cumartesi

mutluluk teması

şirin ve yorucu bir cumartesi akşamından merhaba.
evi bulmak da,temizliğini yapıp taşınmak da gerçekten meşakatli işlermiş :) evimizi temizlemeye gittik bugün. yarın cicilerimizi götüreceğiz.öyle birikmiş ki evimize aldığımız şeyler,yerleşme kısmında gerçekten sabıra ihtiyacım olacak:) mutfak düzeniydi,salonun düzeniydi yok efendim dolapların düzeniydi derken epey yoğun günler beni beklemekte ama ben düğün geçse de balayına çıksak modundayım :)
ama müthiş zevkli şeyler aynı zamanda,bir evin her köşesinden senin sorumlu olman ve senin zevkine göre bir şeyler yapılması şahane bir şey:)
pek cici olduğunu düşündüğüm görseller topladım bugün.şimdi onları paylaşmak istiyorum.seyri pek zevkli bence :)benim gelinliğim de ayakkabım da hazır ama başka modelleri de burda paylaşmak istedim.bayıldım bunlara,belki başka evlenecekler vardır onlara da fikir olur hem :)




renkli balonlarla çekilen gelin fotoğraflarına ayrı bir bayılıyorum




bu vintage yüzüğe hayran kaldım









bu pastaya aşık oldum ben:)






















3 yorum:

  1. resimlere baktıkça içim gidiyor öyle güzeller ki yeniden evlenesim geliyor.benim kızımın adıda Eylül ve o da eylül de doğdu ama biz tamamen eylül de doğduğu için ismini öyle koyduk. çünkü 12 gün geç doğan bir çocuk oldu ve aslında zeynep ismini koymayı planlamıştık baktık doğmuyor kesin ismini beğenmedik dedik...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görseller seçmişsin, ben bordo ayakkabılara bittim!!

    YanıtlaSil
  3. aaa ne güzel adaşımmış :) adım diye demiyorum ama güzel seçim olmuş,sağlıkla mutlulukla büyütün inşallah.

    teşekkürler pinky fashion:)ben de bayıldım o ayakkabıya

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar