17 Mayıs 2013 Cuma

adını sen koy

sebepsiz yere mutlu olabilmek zor ama bazen de oluyor işte.
olumsuzlukların üstüne pes etmeden olumlu duygularla gidince bir yerde kırılıveriyor kötü duygular ve olumsuzluklar.
boşvermeli en iyisi.bi de şu an yaptığım gibi bolca hareketli,pozitif şarkı dinlemeli.katkısı büyük:)
günlerden cuma olması da pek tabii önemli,pekiştiriyor enerjiyi..
e bi de demin kuzey güney'i izledim onun da payı var,pek romantikti :)
velhasıl mutlulukla kalın efendim.her gününüz cumanın enerjisiyle dolsun taşsın inşallah!






*instagram eylullulye*



12 yorum:

  1. Mutlulukla ışıkla sağlıkla ve bol farkındalıkla geçsin günlerimiz canım benim
    Isıltılı cumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir temenni bu böyle..çok ama çok teşekkür ediyorum ve aynısını ben de sana diliyorum canım..

      Sil
  2. Cuvıl cıvıl bir hafta sonu diliyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah inşallah!
      aynısından ben de sana diliyorum Bahar'cım :)

      Sil
  3. ne güzel kareler, pisiye bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Bu görseller içi hoplatmaya ve gülümsetmeye yetiyor bence :)

    YanıtlaSil
  5. bir kere blog arka fona bayıldım bayıldımm, bir diğeri de cuma neşene katılıyorum tamamen, keşke her gün cuma olsa :)) mutlu haftasonları!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keşke keşke ama nerdeeee :)
      mutlu hafta sonları!
      alya'yı da öperim çok:)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar