13 Şubat 2013 Çarşamba

kitaplı bir mim


bir kitap mimiyle merhaba diyiveriyorum . sevgili naz mimlemiş beni .
hangi şekillerde kitap okuduğumu cevaplayacağım :)

1-sıkıldıysam , sarmadıysa ve beni içine almadıysa o kitap hiç yayılmadan oturduğum yerden bir şans vereyim diye zorlarım . ama baktım hala olmuyor belki sarar mı diye orta yerlerine ya da sonuna bakarım :)

2-sürükleyici bir kitapsa nerde nasıl okuduğumun hiç önemi yok . iki arada bir derede bile okuyabilirim . bazen farketmeden evin içinde yürüyerek okuduğum da oluyor ama çoğu zaman uzanıp da okumayı tercih ederim tabii ki :)

3-iş yerinde kitap okumak da ayrı güzel oluyor tabii :) uzun zamandır okumuyordum , başlayacağım en kısa zamanda umuyorum ki .

4-yazın kumsalda , güneşin altında kitap okurlar ya ben onu yapamam işte onu biliyorum :) 

benim cevaplarım bu kadar..bu mim kısa geldi bana birazcık , ben de bir soru ekleyeyim dedim :)
konsepti bozmayayım , kitaplardan devam edeyim . 

1-en son aldığınız kitap hangisi ?

2-muhakkak okunmalı dediğiniz , sizi çok etkileyen bir kitap var mı? varsa adı nedir?(böylece kitap da tavsiye etmiş olacaksınız hem:))

3-çok merak edip de dayanamayıp sonuna baktığınız bir kitap var mı?

mimlediklerim :

adadenizi

miray'ın annesi

moonlightcat

öylesine biri


8 yorum:

  1. :) teşekkürler eylül, kendinden de bişeler katıp soruları çoğaltman güzel olmuş bence de..kocaman öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. Mim için teşekkür ederim.
    Daha önce cevaplamıştım, okumak istersen:
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2013/02/kitap-okuma-sekilleri.html
    Ama senin eklediğin soruları cevapladığım bir paylaşım yapacağım en kısa zamanda.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmemişim kusura bakma :)
      sevgiler çok!

      Sil
    2. Cevapladım:
      http://moonlightcat13.blogspot.com/2013/02/kitaplar-uzerine.html
      Sevgiler:)

      Sil
  3. yarın mimine cevap vericem..sevgiler..yine beklerim.
    www.gulhanmiray.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Tşkler ben de en yakın zamanda cevaplayacağım

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar