12 Şubat 2013 Salı

i am robot

Wall-e diye animasyon bir film var , izleyeniniz varsa bilir . orada bayan robot var , adı Eve  :) o böyle durur durur kendini kapardı . kendimi Eve ye benzetiyorum bazen . durdum durdum kapattım kendimi yine . uzun zamandır paylaşım yapmadım , yapasım da gelmiyor nedense . tüm sosyal ağlarla bağlantım bu şekilde şu anda , genel bir durum yani sadece burayla alakalı değil :)

sadece müzik dinlemek istiyorum kesintisiz . eski yeni tüm şarkıları dinlemek , duymak istiyorum . bir sürü film izlemek istiyorum bıkmadan .

geçen çarşamba korku filmi mama ' ya gittik sinemaya . kan revan içinde olmadığı sürece seviyorum ben korku filmlerini . güzeldi bu film . sinemada izleyince daha etkileyici oluyor hiç şüphesiz . 

badem'in düet albümünü dinliyorum . sevdiklerimle baş başa bırakayım sizi .

neşeyle kalın e mi ?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar