20 Eylül 2012 Perşembe

2.mimim:)

2.kez denk geldi ve gayet mutluyum:)teşekkür ediyorum ece gürbüz'e :)

günün nasıl geçti?: ev arayarak geçti malum evleneceğiz ve ev arayışı gerçekten pek meşakatliymiş yaa :)
isim vermeden bahset: herşey şeffaf olmalı bence..isim vermemek birazcık acizlikmiş gibi.
neden hep cam kenarı?:kendimi bildim bileli böyle:)daha güvenilir,daha huzurlu ve rahatlatıcı benim için.
bugün kendin için ne yaptın:meyveli yoğurt aldım,huzur bulmaya çalıştım,ah bir de ev baktım tabiki :)
twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan : twitter kullanmıyorum,sevemedim gitti :)
düşün ki o bunu okuyacak : okusun tabii gizlim saklım yok ve onu çoooooook seviyoruuummm :)
kahkaha atmana sebep olan karikatürler: şuan görsel arayamayacğım çook ama çok üzgünüm.erdil yaşaroğlu'nu pek severim.ha yiğit özgür'ü bi de..bi de fırat karikatürlerine hep çok gülerim,şekerim o benim :)
klavyeye bakmadan birşeyler yaz: f klavyede 10 parmak yazıyorum ve klavyeye bakmadan yazıyorum zaten ki:)
bir cümle düşün sonra kelimelerin yerini değiştirerek yaz: düşünüyorum cümle bir :)
CTRL+V YAP  : CTRL+V YAP ,CTRL+V YAP :)

5 yorum:

  1. Kuzum ev arayarak mı geçti günün senin :(

    YanıtlaSil
  2. evet 3. günümüz bugün ev arayışında ama daha bir sonuç elde edemedik:)tabii işten çıktıktan sonra arayabiliyoruz vakit de kısıtlı malesef..

    YanıtlaSil
  3. Olsun canım ya geç olsun güç olmasın, ne hayırlısıysa o olsun inşalla..
    Bu arada kırmayıp mimi devam ettirdiğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler canım..epey yoğunum blogla pek ilgilenemiyorum o yüzden hemen dolduramadım kusra bakma:)

    YanıtlaSil
  5. canım yapman bile yaterli bu kısa zamanında..

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar