30 Eylül 2012 Pazar

yoğun bir pazar gününden

nasıl da kara sular indi bugün sevgilimle ayaklarımıza, şu an gayet yorgun ve bitkinim:)kaç gündür düğünüm için ayakkabı arıyordum ve ısrarla istediğim gibi bulamıyordum.topuklu bir model istemiyordum ve bunu duyan tüm ayakkabıcılar aynı tepkiyi verip beni deli ettiler: "gelin ayakkabıları topuklu olur ama!" kafalarını kıracaktım o sattıkları topluluklarla:) sinirimi bozmayım dedim, sakin olayım dedim ve şükür ki istediğim güzellikte ve topuk boyunda ayakkabı buldum ve çooook rahatladım.şeytan dedi gitti sok o olmaz diyen ayakkabıcaların gözüne :)bir ayakkabım kalmıştı eksik,o da tam oldu çok şükür.

dergi aldım bugün,kendimi şımartayım dedim.yine dolu dolu vogue,tavsiye ederim.



ben kahve içmeyi sevmiyorum ama annişkomla kardişkom içerken ben de kendime görsel malzeme topladım:)onlar bayılırlar kahve içerken bir yandan da tavla oynamaya:)

6 yorum:

  1. Tatlı yorgunluklar, anlayışsız tipler... Neyse istediğin gibi bulman güzel, güle güle giy.

    Afiyet bal şeker olsun Anneciğe ve kardeşceğize

    YanıtlaSil
  2. kahve harika görünüyor :) paylaşım için teşekkürler bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  3. Gönlünüze göre bir ayakkabı bulmanıza çok sevindim, onlar gelinliğinizi bilmedikleri için ısrarla yüksek topuklu alın demişlerdir, tarlatan ve etek boyu yüzünden... Ama olmaz diye birşey yok. O olmaz diyenler olurları bir gün kendileri de yaparlar;) yeter ki görmeye görsünler, öyledir bu işler...:)haha... hımm bu arada ben de türk kahvesi severim, anneniz ve kardeşiniz gibi..kahve görselleri çok hoş görünüyor;) sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim atölye kedi ve evet doğru tatlı yorgunluk ama anlayışsız tipler:)

    teşekkürler gece kıyafeti,tabii seve seve gelirim:)

    goookgoook ah öyleleriyle karşılaştım ki çileden çıkardılar beni ama şükür buldum ve gelinlik provama ayakkabımla gidebileceğim için sevinçliyim:)ben de hiç içemem kahve ama görselliğine hayranımdır:)

    YanıtlaSil
  5. Ama gelin ayakkabıları topuklu olur :)) benimkisi mesela damat beyin boyuna ulaşabilmem için elli beş cm olarakan özel hazırlatılmıştı :))
    Şaka bi yana herşey gönlüne göre olsun inşallah. Ayakkabılarında hayırlı uurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  6. :):)
    boy sorunum yok allahtan ve çok da rahatıma düşkün olduğum için topuklular benden genel olarak uzakta duruyorlar:)
    teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

    YanıtlaSil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar