18 Ağustos 2013 Pazar

öyle


Selam!
Paylaşımlarım azaldı farkındayım.Yakında uzun uzun,bol fotoğraflı,güzel postlar yayınlamak niyetindeyim.
Özlüyorum burda yaptığım paylaşımları.

İnstagramınız varsa beklerim,kullanıcı adım eylullulye
Orda daha fazla aktifim.İnsanın elinin altında telefon olunca ordan paylaşım yapmak daha kolay oluyor.Uzun uzun yazmak için de burası iyi oluyor.

Kalın sağlıcakla efenim!

 Not: Ne zaman sebze pişireyim desem ilk yaptığım kabak oluyor.Hem seviyoruz hem de pişirimi pratik.Yemeklerle,mutfakla daha bir içli dışlı olmak istiyorum şu aralar.

2 yorum:

  1. Kabağı çok severim ben de, dereotuyla ve sarımsaklı yoğurtla çok yakışıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarımsaklı yoğurt olmazsa olmaz zaten,başka türlü yiyebildiğim söylenemez :)

      Sil

tekrar tekrar beklerim efendim,özletmeyin kendinizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar